«Μέσα στη θλίψη της απέραντης μετριότητας που μας πνίγει από παντού, παρηγοριέμαι ότι κάπου, σε κάποιο καμαράκι, κάποιοι πεισματάρηδες αγωνίζονται να εξουδετερώσουν τη φθορά».
Οδυσσέας Ελύτης

Παρασκευή 13 Ιουλίου 2012

Νύχτα...

Όταν ο ήλιος πέφτει, η μαγεία της νύχτας ξεπροβάλλει πάνω από την οροφή κάποιας πολυκατοικίας, πίσω από τα φυλλώματα των δέντρων,μέσα απ' την ψυχή σου!
Κάθε βράδυ υπάρχει πάντα ένα δροσερό αεράκι παρόλο που ολόκληρη τη μέρα η ζέστη ήταν αποπνικτική... 
Κάθομαι στο μπαλκόνι ανάμεσα σε πολλά φυτά που μου χαρίζουν λίγη απ' τη μεθυστική μυρωδιά τους για να γαληνέψω...
Κοιτάζοντας στον ουρανό, βλέπω αμέτρητα αστέρια να λαμπυρίζουν και να δίνουν άλλη όψη σ' αυτό το βαθύ μπλε του ουρανού...
Το φεγγάρι από δίπλα "κλέβει" όλη την παράσταση!
Ακούω μία μπαλάντα και ονειροπολώ...
Είμαι ήρεμη, αν κι αυτό ακούγεται παράξενο για κάποιους ανθρώπους...χδ
Δεν ξέρω τι να κάνω...Μου αρκεί να κάθομαι και να βλέπω τον ουρανό;
Δεν είναι αυτό που ζητάω...Αυτό που θέλω είναι απλά να 
κλείσω τα μάτια μου...να ονειρευτώ όλα όσα δεν έχω και στην ουσία όλα όσα δε μου χρειάζονται...
Να ονειρευτώ όλα όσα απέκτησα στη ζωή μου είτε με δική μου πρωτοβουλία είτε με τη βοήθεια άλλων...
Οι ώρες περνούν κι εγώ κάθομαι ακόμα σε μία πολυθρόνα περιμένοντας τι; Τι να περιμένω άραγε;
Τον πρίγκιπα με το άσπρο,το μπλε, μήπως το μοβ άλογο;;
Μπορεί να περιμένω μία αγκαλιά,μία μεγάλη,σφικτή αγκαλιά!...
Ξέρω ποιος μπορεί να μου τη δώσει,αλλά είναι μακριά αυτή την ώρα...
Σκέφτομαι και ξανασκέφτομαι...Τι θέλω; Τι θέλω αυτό το βράδυ κάτω από έναν τόσο καθαρό ουρανό;
Όντως,μία αγκαλίτσα χρειάζομαι...
Τι να πω... Προς το παρόν τρέχω στη μαμά μου!!!χδ

Καλό βράδυ!!!Και πολλά φιλιά!!:**
Giwta Ar...

2 σχόλια:

  1. έλα γλυκιά μουυυ,θα σου δώσουμε εμείς αυτή την πολυπόθητη αγκαλίτσα!
    μην φοβάσαι,όλα θα πάνε καλά!
    και πού ξέρεις;
    ίσως αυτός ο πρίγκιπας τελικά εμφανιστεί!



    καλό σου βράδυυυ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχ ιωαννα μου τη δικη σας αγκαλια την εχω!!! <3
      τωρα ο πριγκιπας θα ρθει πιστευω την κυριακη...χδ

      Διαγραφή