«Μέσα στη θλίψη της απέραντης μετριότητας που μας πνίγει από παντού, παρηγοριέμαι ότι κάπου, σε κάποιο καμαράκι, κάποιοι πεισματάρηδες αγωνίζονται να εξουδετερώσουν τη φθορά».
Οδυσσέας Ελύτης

Τρίτη 14 Αυγούστου 2012

Το έτερον ήμισυ..:|

Όλο αυτό τον καιρό που ήμουν μόνη μου στο Ηράκλειο με τις φίλες μου σε κάποιο χωριό ή σε κατασκήνωση, καθόμουν και έβλεπα τα επεισόδια των S1NGLES...
Μέσα από κάποια λόγια τους και μέσα από κάποιες θεωρίες συνειδητοποίησα διάφορα για τα οποία είχα εντελώς άλλη άποψη..
Σκεφτόμουν να τα συζητήσω με την Ευτύχω μου μιας και κάθε φορά που συναντιόμαστε μας πιάνουν τα φιλοσοφικά μας και τα λέμε!!!
Αυτή τη βραδιά όμως  προτίμησα να μοιραστώ τη χαρά της και να κάνω μία μικρή ανάρτηση...

Το άλλο μας μισό...Ποιο να 'ναι άραγε; Και πότε θα το βρούμε;
Είναι αληθινή αυτή η έρευνα που λέει ότι μέχρι τα 16 σου έχεις βρει τον άνθρωπο που θα ζήσεις μαζί του σε ολόκληρη τη ζωή σου ή απλά είναι άλλη μία χαζομάρα;
Το δεύτερο πιστεύω εγώ...
Λοιπόν... το άλλο μας μισό είναι ο άνθρωπος που μας συμπληρώνει,σωστά;
Ωστόσο όταν ακούω ανθρώπους να μιλούν γι' αυτό το θέμα, το άλλο τους μισό το ταυτίζουν με ένα άτομο του αντίθετου φίλου!
Γιατί;
Δεν μπορεί να μας συμπληρώνει, να μας ολοκληρώνει ένα άτομο του ίδιου φύλου;
Και εννοώ κάποιος φίλος...
Γιατί το έτερον μας ήμισυ  πρέπει να έχει ερωτική σχέση με 'μας και όχι φιλική;
Μία βαθιά φιλία είναι αυτό που μας χρειάζεται για να ζήσουμε!
Το να έχουμε κάποιον ερωτικό σύντροφο δε σημαίνει και απαραίτητα πως είναι το άλλο μας μισό...
Μπορεί απλά να είναι η "πρώτη σου αγάπη και η παντοτινή"  ή "το πιο γλυκό κομμάτι της ζωής σου" που θα μείνει για πάντα...

Ευτυχία μου όμορφη θέλω να είσαι πάντα ευτυχισμένη, έτσι ακριβώς όπως ήσουν και σήμερα! Ό,τι και να γίνει όμως μην το βάλεις κάτω!Είμαι εγώ εδώ και όχι μόνο! Τα πάντα ξεπερνιούνται με παρέα!!!:**




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου