«Μέσα στη θλίψη της απέραντης μετριότητας που μας πνίγει από παντού, παρηγοριέμαι ότι κάπου, σε κάποιο καμαράκι, κάποιοι πεισματάρηδες αγωνίζονται να εξουδετερώσουν τη φθορά».
Οδυσσέας Ελύτης

Δευτέρα 24 Σεπτεμβρίου 2012

"Σ' αγαπώ" τι μεγάλη λέξη!

- Σ' αγαπώ!
- Μ' αγαπάς;
- Ναι!
- Τι λες;
- Ότι σ' αγαπάω, τι δεν καταλαβαίνεις;
- Μα με άφησες!
- Είχες αλλάξει, γι' αυτό!
- Όταν αγαπάς κάποιον δε τον παρατάς! Ακόμη κι αν έχει αλλάξει! Μένεις μαζί του και προσπαθείς να τον βοηθήσεις!
- Δεν μπορούσα!
- Με κοροϊδεύεις; Και τώρα τι ζητάς; Γιατί ήρθες να μου πεις ότι μ' αγαπάς;
- Γιατί το ένιωθα και δεν μπορούσα να το κρατήσω μέσα μου!
- Η αγάπη όμως δεν προδίδει!
- Η αγάπη μπορεί να τα ξεπεράσει όλα!
- Κι εσύ άλλαξες!
- Θα μείνεις τότε μαζί μου να με βοηθήσεις να γίνω όπως παλιά;
- Δεν μπορώ...
- Γιατί;
- Δεν αντέχω!
- Τι είναι αυτά τώρα; Πείσματα;
- Κάποιες πληγές δεν κλείνουν!
- Θα επουλωθούν! Θα βοηθήσουμε κι οι δύο! Κι εγώ! Αυτή τη φορά θα μείνω!
- Δεν έχω όρεξη να περάσω ξανά τα ίδια!
- Μία προσπάθεια! Μόνο μία! Και αν δεν τα καταφέρουμε, τουλάχιστον θα έχουμε προσπαθήσει!
- Δεν ξέρω...
- Να σε φιλήσω;
- Αν με ξαναπροδώσεις θα σε σκοτώσω με τα ίδια μου τα χέρια!
- Πολλά δεν είπαμε;
- Θα σε σκοτώσω!
- Μη μιλάς άλλο! Σ' αγαπώ... Αυτό να θυμάσαι!
- Ελπίζω να μην είναι ένα ψέμα!
- Σου υπόσχομαι πως από μένα δε θα ξαναπληγωθείς!
- Μη δίνεις υποσχέσεις! Μη λες μεγάλες κουβέντες που μετά μπορεί να μετανιώσεις!
- Να ζήσουμε το τώρα και να αφήσουμε το μέλλον να 'ρθει;
- Θα το περιμένω!
- Σ' αγαπώ!




Αυτό το άρθρο είναι αφιερωμένο σε όσους λένε μεγάλα λόγια που ουσιαστικά δεν έχουν κανένα νόημα!




Καλό βράδυ αλάνια μου!!!
Giwta Ar... :*

2 σχόλια: