«Μέσα στη θλίψη της απέραντης μετριότητας που μας πνίγει από παντού, παρηγοριέμαι ότι κάπου, σε κάποιο καμαράκι, κάποιοι πεισματάρηδες αγωνίζονται να εξουδετερώσουν τη φθορά».
Οδυσσέας Ελύτης

Παρασκευή 14 Ιουνίου 2013

Εξετάσεις..*


Αυτή θα είναι μία μοναδική ανάρτηση αφού πρόκειται να αγορεύσω δημόσια (βλακείες λέω, μου χει μείνει από τα Αρχαία) για τις εξετάσεις και συγκεκριμένα τι σημαντικό πήρα από τις φετινές ενδοσχολικές εξετάσεις της Β' Λυκείου!
Ας ξεκινήσω λοιπόν..:


  1. Έμαθα ότι η συνταγματικότητα των νόμων γίνεται από τη Βουλή και τα δικαστήρια. Το βιβλίο έλεγε βλακείες που δεν τις είχα καταλάβει και που να φανταστώ ότι θα έμπαινε σαν θέμα;;;;

  2. Για το Σχίσμα την Ορθόδοξης και της Καθολικής Εκκλησίας -τόοοοτε στα βυζαντινά χρόνια- κύριοι υπεύθυνοι ήταν ο πατριάρχης Μιχαήλ Κηρουλάριος και ο καρδινάλιος Ουμβέρτος. Τσεκαρισμένο.

  3. Την ίδια μέρα πληροφορήθηκα ότι ο άντρας μίας καθηγήτριας μου δεν έχει καμία σχέση με τα μαστορέματα και γενικά με χειρωνακτικές εργασίες τους σπιτιού. Με λίγα λόγια..ούτε μία λάμπα δεν αλλάζει!

  4. Η Αντιγόνη του Σοφοκλή ήταν πολύ γενναία! Πήγε κόντρα στην εποχή της και παρέβλεψε τα διατάγματα του βασιλιά και θείου της. Στο τέλος πέθανε αλλά δεν έχει σημασία. Μας ενδιαφέρει η διαδρομή, όχι το αποτέλεσμα. Της ίδιας γνώμης είναι και ο Καβάφης! :Ρ

  5. Με τη Χημεία βίωσα κάτι πολύ ενδιαφέρον που δεν είχα ξανά την ευκαιρία να ζήσω. Ελπίζω στο μέλλον να μη μου ξανασυμβεί. Πόσο δύσκολο είναι τελικά να γράψεις σε ένα μάθημα.. #@%$#*#*@# πάνω απ' τη βάση;; Τους κατάλαβα τους συμμαθητές μου..

  6. Μαθηματικά ΣΑΣ ΑΓΑΠΩ!!!

  7. Συνειδητοποίησα πως τελικά όταν βάζω κάτι στόχο, το πετυχαίνω πάντα (ή έστω στο περίπου).Να, για παράδειγμα όταν έγραφα Θρησκευτικά έπρεπε μέσα σε μισή ώρα να τα έχω γράψει όλα και σωστά για να προλάβω την ορκωμοσία της αδερφής μου. Την ορκωμοσία δεν την πρόλαβα αλλά τουλάχιστον τελείωσα  μέσα σε μισή ώρα τα Θρησκευτικά και έγραψα και σχετικά καλά.

  8. Κατάλαβα πως κάνοντας το εξής διάβασμα: 2 ώρες διάβασμα-1 διάλειμμα, 2 ώρες διάβασμα-1 διάλειμμα.. μπορώ να γράψω καλά! :D

  9. Έμαθα πως όταν έχω αποφασίσει για κάτι, πρέπει να το κάνω και να μην ακούω διάφορες γνώμες εκ των υστέρων. Άρα..δικές μου οι αποφάσεις, δική μου η ζωή, τέλος!





Παρακάτω πρόκειται να εκθέσω όλη τη συλλογή φωτογραφιών που βρήκα για τις εξετάσεις με σκοπό να δείξω πόσο ευδιάθετη είμαι εγώ και όλη η χώρα όταν αυτές ξεκινούν!




( fuck fuck fuck )























(  να πηγαίνουμε τουλάχιστον να γράψουμε με χαρά)



( Εγώ δεν είπα τίποτα!!! Η εικόνα μιλάει από μόνη της!!! )




Και έτσι κλείνω!
Καλό καλοκαίρι! Ξεχυθείτε στις παραλίες όσο είναι καιρός!
Giwta Ar..:**




















8 σχόλια:

  1. ΤΟ 6 ΤΟ 6 ΤΟ 6♥


    όσο για τη Χημεία,δεν το έπιασα :|
    τι έγραψες εν τέλει;


    *Η ΧΗΜΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΑ.
    ρε σειςςςςςςςςςςςςςς είναι γελοίο μάθημα!
    αλκάνια αλκένια αλκίνια αλκοόλη μεθυλα ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχ αγαπάμε Μαθηματικά! <3

      Στη Χημεία πάτωσα αλλά σημασία έχει η πρόθεση μου να γράψω καλά..Και μάλλον δεν έχει καθηγητή σαν τη δικιά μας γι' αυτο τη θεωρείς γελοία..Εγώ απλά κάνω χαρακίρι..χδ

      Διαγραφή
  2. Ε ρε τι μου θύμισες κι εμένα... της μεσόκοπης 22χρονης :Ρ
    Τόσα χρόνια έχω φύγει από το σχολείο, αλλά σου λέω αλήθεια, θα έδινα και στη ζωή μου να ξαναδίνω ενδοσχολικές, 2-3 μαθήματα τη μέρα, δεν έχω θέμα :Ρ
    Χαίρομαι που αγαπάς Μαθηματικά, το παίρνω πάνω μου :D
    Όσο για τη Χημεία, εγώ δεν καταλάβαινα τίποτα απολύτως, μόνο στη Β' λυκείου τη λάτρεψα, μου άρεσε πάρα πολύ!!! Εκτός από αυτό, και πριν και μετά το απόλυτο χάος μιλάμε! Αλλά πλέον εξετάζομαι στο σπίτι, ξέρεις... έχω τον τύραννο που μου δίνει τεστάκια πού και πού για να με βασανίσει... Και ούτε πώς γράφεται ο ψευδάργυρος δε θυμάμαι... Αλλά ξέρεις γράφω το απλό:
    NaOH + HCl ---> NaCl + H2O που είναι πάντα σωστό ανεξαρτήτως ερώτησης :D
    Συγχαρητήρια για την αδερφή σου! Καλή σταδιοδρομία να έχει!!! Πάντα επιτυχίες!!!
    Αν και νομίζω πως το γεγονός της ημέρας ήταν το νούμερο 3. Χαχαχαχαχαχα

    Καλά γέλασα τρελά με τις φωτογραφίες, ειδικά με την αρκούδα! Πόσο ισχύει!?

    Σε φιλώωωωωωωωω
    Καλή συνέχεια!!!!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχ 22;; Μα μιλάμε εσύ πας για σύνταξη..χδ
      Στα Μαθηματικά υποκλίνομαι απλά! Πάρ' το πάνω σου, και καλά θα κάνεις!:D
      Για τη Χημεία τώρα τι να πω..ψευδάργυρος;;χαχαχ ούτε καν!
      Εγώ κάτι για mol έχω ακούσει και για STP συνθήκες!Ακουστά μόνο, έτσι; Μη μου βγει και τ' όνομα!
      Πάντως σαν τα ln και log ΤΙΠΟΤΑ!!!
      Τι τραβάς κι εσύ..Φαντάζομαι πως μετά από αυτά τα...τεστάκια, χώνεσαι σε ό,τι βιβλίο μαθηματικών υπάρχει!χδ
      Και το 3 δεν είναι τίποτα! Έχω μάθει κουτσομπολιά..ουυυυ
      Οι καθηγητές βαριούνται στην επιτήρηση και βγάζουν τα εσώψυχα τους!

      Καλό μεσημέρι:)

      Διαγραφή
    2. Παιδί μου, με τρελαίνει, μου βγάζει την ψυχή ο άνθρωπος. Είχε κλείσει να πάμε Ιταλία, και για να πάμε τελικά έπρεπε να γράψω κάτι αντιδράσεις. Έχω αυτά να τα δω εγώ...από τα νιάτα μου! Πριν 5 χρόνια μη σου πω... Με έσκασε! Με έσκασε!
      Αλλά άνοιξα τουίτερ και έστελνα τις ερωτήσεις, όλο και κάποιος βρισκόταν να μου δίνει μια απάντηση ;p
      Ρε τους λογαρίθμους τι σου κάνουν... Τόσος έρωτας; Μπράβο, μπράβο! Καλό αυτό! ;) ο περισσότερος κόσμος τους αντιπαθεί! Λογικά θα έγραψες καλά ;)
      Καλά βρε, στήνετε αφτί στους καθηγητές σας; τς τς τς.. ντροπή :Ρ :Ρ :Ρ :Ρ
      (ξέραμε κι εμείς τότε, ουυυυ... τα άπειρα... ποιος τα είχε με ποια, ποιος έπαιρνε διαζύγιο, κ.ο.κ., πολύ γέλιο, αχαχαα)
      Φιλιά πολλά κοριτσάρα!!! :* ;)

      Διαγραφή
    3. Ιχουυυ..που έχεις μπλέξει; :O
      Τι βασανιστήρια σου κάνει αυτός ο βάρβαρος;;; Καλο κόλπο αυτό με το τουίτερ! Τελικά τις έγραψες τις αντιδράσεις; Πήγατε;
      Καλά,μη νομίζεις ότι τους αγαπώ τους λογαρίθμους κιόλας! Μέχρι την Τετάρτη έβλεπα εφιάλτες μ' αυτούς,αλλά οκ,αναθεώρησα!:P
      Και δεν έγραψα τόσο καλά.απλά απ'τα χρόνια έμαθα να προσπαθώ τα πάντα!;)
      Όσο για τους καθηγητές..αυτοι δεν ντρέπονται να μιλούν όταν γράφουμε;;;; Χδ

      Σε φιλώ:*

      Διαγραφή
    4. Ντάξει, και να μην τις έγραφα, πάλι θα πηγαίναμε αφού τα εισιτήρια τα είχε κλείσει. Αλλά ναι, έγραψα εκεί 2-3 βλακείες, να'χουμε να γελάμε :p
      Χαχαχαχαχ, άντε άντε καλά αποτελέσματα τώρα ;) ;) ;) :*

      Διαγραφή
    5. Χαχαχα άντε και σε άλλα μέρη να ταξιδέψετε με το καλό!
      Σ' ευχαριστώ πολύ!Τα λέμε:)

      Διαγραφή