«Μέσα στη θλίψη της απέραντης μετριότητας που μας πνίγει από παντού, παρηγοριέμαι ότι κάπου, σε κάποιο καμαράκι, κάποιοι πεισματάρηδες αγωνίζονται να εξουδετερώσουν τη φθορά».
Οδυσσέας Ελύτης

Παρασκευή 29 Αυγούστου 2014

Panellinies are over!


Και βγήκαν οι βάσειιιιιιις... Όχι πως είχα αγωνία για το τι θα περάσω, μιας και ήξερα από την αρχή!
Μπήκα λοιπόν δεύτερη στην Κοινωνική Εργασία. Είχα βγάλει 16.326 μόρια, μα επέλεξα αυτή τη σχολή. Δε θα πω ψέμματα, δεν είναι και το όνειρό μου να γίνω κοινωνική λειτουργός, αλλά έχει ενδιαφέρον ως αντικείμενο και ελπίζω στη συγκεκριμένη σχολή να βρω αυτό που ψάχνω.
Εξάλλου η Κοινωνική εργασία είναι σχολή με επαγγελματικές προοπτικές σε σχέση με τις περισσότερες από τις σχολές του πεδίου μου.
Πολλοί φίλοι μου πέρασαν Ιατρική, ένας άλλος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών, η κολλητή μου Χημεία, μία άλλη φίλη μου Οικονομικά στη Θεσσαλονίκη. Οπότε στην παρέα θα έχουμε το γιατρό μας, την οικονομολόγο μας για τις φορολογικές μας δηλώσεις, τη χημικό που θα μας τα κάνει πλανήτες λέγοντας μας κάθε μέρα πόσο ανθυγιεινά είναι αυτά που χλαπακιάζουμε και φυσικά μία κοινωνική λειτουργό που... δεν ξέρω, θα δείξει!
Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά που προσπάθησαν στις φετινές Πανελλαδικές και υπομονή σε όσους (ξανά)δίνουν.
Πολλά παιδιά θεωρούν τις Πανελλήνιες ως το τέλος του κόσμου. Αυτή η αντίληψη πολλές φορές προκύπτει και από την πίεση των γονιών. Εγώ αυτό που έχω να πω είναι πως οι Πανελλήνιες είναι ένας θεσμός που εξετάζει κατά κύριο λόγο παπαγάλους και όχι άτομα με κριτική σκέψη. Παρ' όλα αυτά, και να παπαγαλίζεις είναι δύσκολο. Οπότε, οι μαθητές το μόνο που πρέπει να κάνουν είναι να διαβάσουν και να θυσιάσουν χρόνο για χάρη των ονείρων τους. Αυτό το "βασανιστήριο" διαρκεί λιγότερο από 12 μήνες κάτι που σημαίνει πως η αναμονή αξίζει και η επιρροή από έρωτες πρέπει να μπει στην άκρη. Εξάλλου αυτές οι δύο βδομάδες που δίνουμε μαθήματα περνούν τόσο γρήγορα..
Γι' αυτό χρειάζεται ένα μεθοδικό διάβασμα. Διότι μολονότι μπορείς να κάνεις εύκολα ένα σκονάκι, δύσκολα θα γράψεις ένα καλό βαθμό.
Συγχαρητήρια λοιπόν σε όλα τα παιδιά που πέρασαν και σε όλα όσα αποφάσισαν να ξαναπροσπαθήσουν κυνηγώντας το όνειρο!!!





Giwta Ar..:**

31 σχόλια:

  1. Τα συγχαρητήρια στα είπα από το fb, γιατί είμαι και της τεχνολογίας μη χε.
    Εγώ έχω στην παρέα μου δυο Φιλολόγους, μια στην Ισπανική Φιλολογία, μια σε ΙΕΚ για Νηπιαγωγούς, μια διαιτολόγος, μια γεωπόνος...Αν κάνουμε ποτέ σωστή φορολογική δήλωση, θα ανάψω πυροτεχνήματα στο Σύνταγμα, μετά στην πλατεία Αγίας Ειρήνης στο Μοναστηράκι και μετά θα πάρω σβάρνα την Ομόνοια και τα Εξάρχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα δες την κατάσταση από τη θετική της πλευρά! Η νηπιαγωγός θα προσέχει το παιδί σου όταν είναι μικρό, με την ισπανόφωνη θα μάθει τη δεύτερη ξένη γλώσσα του και οι φιλόλογοι θα του κάνουν ιδιαίτερα σε καλή τιμή! Η γεωπόνος θα σου φτιάξει τον κήπο και η διαιτολόγος τη διατροφή! Έτοιμο το σπιτικό σου! :Ρ

      Διαγραφή
  2. Συγχαρητήρια κορίτσι μου, πάντα επιτυχίες! Καλή σταδιοδρομία να έχεις!
    Επέλεξες έναν πολύ ενδιαφέροντα κλάδο, και αν τώρα δε σε ελκύει στο 100% είμαι σίγουρη ότι θα τον λατρέψεις μέσα από τα μαθήματα που θα έχεις!
    Χίλια μπράβο, πάντα επιτυχίες εύχομαι!!!
    Όρια βλέπω από κάτω και....τρελαίνομαι!!! χαχαχα! (ο καθένας το χαβά του, εμένα είναι να μη μου δείξεις μαθηματικά, παθαίνω έρωτα ❤)
    Φιλάκια πολλάααααα ❤ καλή αρχή στη νέα σου ζωή (ακαδημαϊκή πλέον, παρακαλώ!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Αναστασία μου! Κι εσύ με το καλό να πάρεις το πτυχίο σου να σε καμαρώσουμε!! ❤
      Χαχαχαχα πρόσθεσα και στην ανάρτηση όρια.. Τι άλλο θέλεις; Όχι, πες μου, τι άλλο θέλεις...
      Τα φιλιά μου!! :**

      Διαγραφή
  3. Ω!!! Τι έκπληξις! Η μία εκ των δυο μπλογκοφιλενάδων σου Κοινωνικών λειτουργών! ;-) είναι εδώ για να σου δώσει τα συγχαρητήρια της και να σου πει ότι όντως είναι λειτούργημα και πολυδιάστατος κλάδος! Θα σε αποκαρδιώσω λίγο ως προς την επαγγελματική αποκατάσταση αλλά ηθικά και ψυχικά θα σου δώσει πολλά!!!
    (btw εγώ είχα περάσει 6η στην Αθήνα το 88 )
    Φιλάκια πολλά κοριτσάρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συνάδελφε μπαίνω κι εγώ στο κλαμπ των κοινωνικών λειτουργών!
      Όσον αφορά στην επαγγελματική αποκατάσταση,μη νομίζεις, το ξέρω ότι δουλειά βλέπεις με τα κιάλια μα προτιμώ να κρατώ μια πιο αισιόδοξη στάση για να αρχίσω και να τελειώσω τη σχολή.. "αναίμακτα"!
      6η εσύ στην Αθήνα, 2η εγώ στο Ηράκλειο! Τα συγχαρητήρια μου και σε 'σένα! Δεν είναι εύκολο να μπεις με καλή θέση σε κάποια σχολή!
      Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  4. Συγχαρητήρια!!!!!!!!!!!
    Αν κρίνω από τα λόγια σου πάνω στο θέμα των εξετάσεων νομίζω πως έχεις κάνει μια σωστή επιλογή, μιας και αυτή η σωστή κριτική σκέψη σου, θα σε βοηθήσει στο επάγγελμα που διάλεξες :))))
    Κοίτα να χαρείς την φοιτητική ζωή είναι απ'τα πιο ωραία χρόνια που θα ζήσεις!!!!!!!!!
    Καλό σου βράδυ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συγχαρητήρια Γιώτα μου!! Πάντα τέτοιες επιτυχίες!!! Πολύ ενδιαφέρον ο κλάδος που επέλεξες, είμαι σίγουρη πως θα γίνεις μια περίφημη κοινωνική λειτουργός!! Θεσσαλονίκη ε?? Έχω και εγώ πολλές συμμαθήτριες μου που θα έρθουν εκεί, αλλά οικονομικά και αγγλική φιλολογία από ότι γνωρίζω..Πέρασα και εγώ στο Ηράκλειο Βιολογία, ήταν η πρώτη μου επιλογή από πανεπιστήμια της Ελλάδας (δεύτερη η Θεσσαλονίκη και τρίτη η Αθήνα) αλλά επέλεξα να πάω Αγγλία..Είναι αλήθεια πως οι Πανελλήνιες και αντίστοιχα οι παγκύπριες είναι μια δύσκολη δοκιμασία στην εφηβική μας ζωή που απαιτεί πολλές θυσίες αλλά όπως λέει και ένα ρητό τα αγαθά κόποις κτώνται!!! Καλή φοιτητική ζωή σου εύχομαι με πολλές όμορφες αναμνήσεις και επιτυχίες!! Καλό βράδυ καλή μου φίλη!! ¨)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Βασιλική μου και καλή αρχή στη νέα σου ζωή εκεί στα ξένα! Κρίμα που δεν έρχεσαι στο Ηράκλειο, αλλά πιστεύω πως η επιλογή σου θα σε δικαιώσει!
      Φιλιά πολλά! Καλά να περνάς!

      Διαγραφή
  6. Θα μου επιτρέψεις να σταθώ σε αυτό που γράφεις στο τέλος, γιατί το θεωρώ πολύ σημαντικό: είναι μεγάλο πράγμα να αποφασίζει κάποιο παιδί, που έχει περάσει απο την ψυχοφθόρα διαδικασία των Πανελληνίων, που έχει αγχωθεί και φοβηθεί, έχει κουραστεί και ίσως απογοητευτεί, να συμμετάσχει δεύτερη (ενδεχομένως και τρίτη) φορά στις εξετάσεις - ειδικά όταν έχει περάσει σε μια σχολή ήδη. Θέλει πολύ θάρρος. Προσωπικά, τέτοια παιδιά, που δε βολεύονται από τόσο νωρίς, που πάνε για αυτό που επιλέγουν και όχι για ό,τι τους τύχει, με κάνουν να χαίρομαι πολύ!
    Συγχαρητήρια κι από εδώ για το αποτέλεσμα της προσπάθειάς σου στις εξετάσεις. :-)
    Θα τολμήσω να τελειώσω με κάτι που μπορεί να φανεί άσχημα. Θα το αναφέρω, όμως, ειλικρινά και με κάθε καλή πρόθεση. Γράφεις: "...δεν είναι και το όνειρό μου να γίνω κοινωνική λειτουργός ...". Να θυμάσαι πως η πορεία που ξεκινάς τώρα δεν είναι δεσμευτική, μάλλον πειραματική θα την έλεγα. Ο εστί, ότι οι σπουδές στην Κοινωνική Εργασία μπορεί να διαπιστώσεις στην πορεία ότι δε σου ταιριάζουν, ότι δε σου αρέσουν πραγματικά (κι αυτό καθόλου δεν αποτελεί σχόλιο κι αξιολογική κρίση για το πόσο ενδιαφέρον/χρήσιμο είναι αυτό το πεδίο, να μην παρεξηγηθώ). Αν συμβεί κάτι τέτοιο, εύχομαι να είσαι όσο αποφασιστική και τολμηρή και θαρραλέα χρειάζεται για να προσπαθήσεις να αλλάξεις σχολή. [Αυτό σου το γράφει κάποια που εφάρμοσε αυτό που σου προτείνει -και μάλιστα υπό πολύ αντίξοες συνθήκες- και δεν το μετάνιωσε ποτέ.] Αν πάλι διαπιστώσεις ότι τελικά σου αρέσει το αντικείμενο, εύχομαι όλα να σου πάνε καλά! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το να ξαναδίνει ένα παιδί είναι πραγματικός άθλος γιατί όπως και να το κάνεις, οι Πανελλήνιες δημιουργούν άγχος.
      Όμως κάποια παιδιά "αναγκάζονται" λόγω των συνθηκών να διαλέξουν μία σχολή που δε θα την έβαζαν ως πρώτη επιλογή, αλλά ως δεύτερη ή τρίτη! Είναι πολλά και τα οικονομικά προβλήματα που δεν επιτρέπουν στους γονείς να προσφέρουν στα παιδιά τους όλα αυτά που θέλουν. Οπότε κάτι τέτοιο δε σημαίνει πως το παιδί επαναπαύεται ή βολεύεται!
      Προσωπικά δεν έχω σκοπό να μείνω κάπου που δε μ' αρέσει! Είμαι πρόθυμη στον πρώτο χρόνο και να κάνω τα χαρτιά μου για κάποια άλλη σχολή ή ακόμη και να ξαναδώσω, σε περίπτωση που δω πως δε μ' αρέσει το αντικείμενο! Αλλά όπως ανέφερα ήδη, είναι και οι συνθήκες που θα το καθορίσουν αυτό.
      Εξάλλου ένα αντικείμενο μπορεί να είναι ενδιαφέρον για 'σένα, μα όχι για 'μένα! Πίστευα και εξακολουθώ να πιστεύω ότι δεν καθορίζει απαραίτητα τη ζωή σου αυτό που σπουδάζεις. Για παράδειγμα, η δασκάλα που μου κάνει yoga τέλειωσε Κοινωνική εργασία, της άρεσε το αντικείμενο, αλλά πήρε πτυχίο στη yoga και αυτό το είδος της γυμναστικής την κέρδισε, οπότε γιατί να κάνει κάτι που ίσως δεν πληροί όλες τις προϋποθέσεις της;
      Όλα λοιπόν είναι σχετικά.. γιατί τα μαθήματα Φυσικής έχουν ενδιαφέρον για τον φυσικό, μα όχι για 'μένα..
      Σ' ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο σου! Σε καμία περίπτωση δε φαίνεται άσχημα. Αντιθέτως, είναι μία συμβουλή που όλοι οι άνθρωποι πρέπει να έχουμε στο νους μας.. να μη δεχόμαστε τίποτα λιγότερο απ' αυτό που θέλουμε και μας αρέσει!!

      Διαγραφή
  7. Κορίτσι γλυκό πολλάαααααα συγχαρητήρια :D :D Έχει πολύ ενδιαφέρον η σχολή σου απ΄ότι ξέρω και ακούγεται υπέροχη <3 Καλά κάνεις και δεν αγχώνεσαι για την επαγγελματική αποκατάσταση,έχεις να ζήσεις τόσα όμορφα πράγματα σαν φοιτήτρια,να μάθεις πολλά,οπότε άστο αυτό για αργότερα. Εξάλλου το θέμα είναι να σπουδάσουμε κάτι που αγαπάμε και μας ενδιαφέρει,τ άλλα θα έρθουν σιγά σιγά...(σου μιλάει η αρχαιολόγος τώρα,που από δουλειά δεεεν...) :P Τι να πωω,καλή αρχή και καλή φοιτητική ζωή πλέον γλυκάκι :)))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωωω αρχαιολόγος;; Ωραίο επάγγελμα, ενδιαφέρον αντικείμενο.. καλά, στην εποχή μας πιστεύω πως πρέπει να σπουδάζουμε αυτό που μας αρέσει. Αλλιώς αν έπαιρναν ακόμη στο δημόσιο...
      Σ' ευχαριστώ πολύ!! Φιλιά πολλά αρχαιολόγε μου!! <3

      Διαγραφή
  8. Συγχαρητήρια!!!
    Άξια πάντα και καλές σπουδές!!!!

    φιλί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλή σταδιοδρομία μικρή μου! καλή πρόοδο να έχεις!
    Θέλω να πας με πολύ κέφι και θάρρος, να το δεις "ζεστά" το θέμα! θα δεις ότι με τον καιρό και μέσα από την τριβή με τα μαθήματα, θα σου αρέσει σιγά-σιγά.
    Κάνε την προσπάθειά σου και θα πετύχεις!
    Αν πάλι, στην πορεία δεις ότι δε σου κάνει, ότι δε σε γεμίζει εσένα μέσα σου, μη διστάσεις να το εγκαταλείψεις και να ξαναπροσπαθήσεις με το 10% πιθανόν... γιατί σου λέω αλήθεια Γιώτα, αυτό το επάγγελμα θα καλείσαι να το κάνεις σε όλη σου τη ζωή, θα πρέπει να το αγαπάς και να το κάνεις με πολλή όρεξη!
    Σου εύχομαι τα καλύτερα! Καλές σπουδές να έχεις!
    Καλό βράδυ! Φιλιά πολλά! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Αλέξανδρε!
      Κι εγώ της ίδιας άποψης είμαι.. αν δε μας αρέσει κάτι, το αλλάζουμε όσο είναι καιρός.. αν και σε κάποιες περιπτώσεις πιστεύω πως ποτέ δεν είναι αργά!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  10. Τα θερμά μου συγχαρητήρια!
    Αυτά είναι τα ευχάριστα! Μόλις επέστρεψα και είδα ότι οι κόποι σου δεν πήγαν χαμένοι!
    Και πάλι μπράβο!
    Και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Αθηνά!
      Άντε, επιτέλους επέστρεψες! Και σε περίμενααααα.... πάω να δω τι γίνεται τώρα στο blog σου!!
      Κίσιζ

      Διαγραφή
  11. Καλημέρα!
    Καλό μήνα και καλό Φθινόπωρο να έχουμε!
    Συγχαρητηρια φιλη μου!
    Καλη σταδιοδρομια ευχομαι!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Συγχαρητήρια! Πολλές μπύρες εύχομαι από δω και πέρα! Α ναι και καλή νέα αρχή!

    Πρόεδρας ΑΠΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μπράβο, συγχαρητήρια!! Καλές σπουδές και πάντα επιτυχίες να έχεις στη ζωή σου!
    Σε φιλώ και σου εύχομαι καλό μήνα και ένα χαρούμενο φθινόπωρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ! Φιλιά πολλά και καλό μήνα και σε 'σένα!

      Διαγραφή
  14. Γιωτούλα μου συγχαρητήρια που τα κατάφερες(αν και ήμουν σίγουρη).
    Χίλια μπράβο σε όλα τα παιδιά που προσπάθησαν και τα κατάφεραν.
    Αυτό που διάλεξες είναι ένας πολύ δύσκολος κλάδος, αλλά και τόσο όμορφος.
    Θα ζήσεις φοβερές συγκινήσεις, θα κλάψεις, θα νιώσεις πολλά και εύχομαι να πραγματοποιήσεις όλα σου τα όνειρα.
    Μπράβο σου πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλενα καλώς ήρθες και σ' ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!
      Όντως είναι ένα δύσκολο επάγγελμα..
      Καλό βράδυ, φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  15. Συγχαρητηρια καλη μου !!
    Χαιρομαι να βλεπω νεα κοριτσια να θελουν να ασχοληθουν με ενα κλαδο τοσο ιδιαιτερο. Πιστευω πως οι συγκεκριμενες σπουδες (αν και δυσκολος τομεας) κανουν τον ανθρωπο πιο αξιολογο και ευαισθητο καθως βιωνει πολλες απο τις δυσκολιες τις σημερινης εποχης..
    Ευχομαι να σου πανε ολα καλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ισχύει πως είναι ένας δύσκολος τομέας και θέλει μεγάλη δύναμη ψυχής!
      Σ' ευχαριστώ πολύ Μαρία μου για τα καλά σου λόγια!
      Εύχομαι και σε εσένα το καλύτερο!
      Φιλάκια!!!

      Διαγραφή