«Μέσα στη θλίψη της απέραντης μετριότητας που μας πνίγει από παντού, παρηγοριέμαι ότι κάπου, σε κάποιο καμαράκι, κάποιοι πεισματάρηδες αγωνίζονται να εξουδετερώσουν τη φθορά».
Οδυσσέας Ελύτης

Κυριακή 14 Απριλίου 2019

Αφού είσαι όμορφος...*


Πολύ συχνά τριβελίζει το μυαλό σου μία σκέψη τόσο, μα τόσο δυσάρεστη: Κάθε μέρα αναρωτιέσαι πόσο άσχημος είσαι και… γιατί να είσαι τόσο άσχημος;

Μα, σκέφτεσαι κάτι τέτοιο λες και ξέρεις αν είσαι άσχημος.

Όχι φίλε μου, δεν ξέρεις αν είσαι! Όσο κι αν κοιτάζεσαι στον καθρέφτη και δε σου αρέσει η φιγούρα σου έτσι, πρησμένη όταν ξυπνάς το πρωί, δεν το ξέρεις.

Δεν ξέρεις πώς φαίνεσαι όταν κάθεσαι χαλαρός στον καναπέ ή όταν διαβάζεις ήρεμος ένα βιβλίο. 

Δεν ξέρεις πώς λάμπουν τα μάτια σου όταν κάτι σε ενθουσιάζει. Δεν έχεις ιδέα πώς είναι το πρόσωπό σου όταν είσαι ερωτευμένος ή πόσο χαριτωμένος γίνεσαι όταν στο μυαλό σου έρχονται χιλιάδες απορίες για κάτι που δεν καταλαβαίνεις.

Δεν γνωρίζεις πώς χαμογελούν τα μάτια σου όταν ένας άνθρωπος σου πει κάτι όμορφο ούτε πόσο αξιοθαύμαστος είσαι στην προσπάθειά σου να αγγίξεις ένα από τα όνειρά σου.

Δεν αντιλαμβάνεσαι πόση ομορφιά μπορεί να κρύβει ακόμα και το δάκρυ που θα κυλήσει στο πρόσωπό σου.

Και στο κάτω – κάτω, να σου πω κάτι; Είσαι πιο όμορφος απ’ όσο πιστεύεις και απ’ όσο φαντάζεσαι!

Και μέσα σου, αλλά και έξω…


Καλό βράδυ..
Giwta Ar..:**

8 σχόλια:

  1. Ααααααααχχχχχ πόσο δίκιο έχεις Κρητικό ζιζάνιο! Πόσο δίκιο! Πολλοί άνθρωποι, δυστυχώς,βλέπουν μόνο το άσχημα επανω τους. Θα πρέπει να γνωρίζουμε ότι η ομορφιά όμως δεν είναι το έξω αλλά κυρίως το μέσα. Ξέρω, ξέρω, είναι χιλιοειπωμένο αυτό αλλά το θεωρώ πολύ αληθινό.

    Είναι πολύ το the point για άλλη μια φορά το κείμενο σου Γιώτα μου.

    ΥΓ. Σου έχω πει τόσες φορές, γράφε πιο συχνά. Νταξει ξέρω μπορεί να μην έχεις χρόνο. Ξέκλεψε και γράφε. Γράφεεεεεε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν μέσα μας είμαστε καλά, γινόμαστε αυτομάτως όμορφοι και εξωτερικά... Κι ισχύει, ισχύει τόσο πολύ, λαμπουμε!

      Υ.Γ. Αχ θέλω να γράφω, αλλά... Δεν είναι τόσο ο χρόνος όσο το ότι θέλω να έχω κάτι να πω όταν γράφω.. Σε φιλώ και σε ευχαριστώ για τα όμορφα σου λόγια για άλλη μια φορά !

      Διαγραφή
  2. Εντάξει, το ξέρω ότι είμαι θεάρα, δεν χρειαζόταν το κείμενο!
    Ψέματα λέω!
    Χρειαζόταν το κείμενο.
    Όχι για μένα, γιατί είπαμε, εγώ είμαι θεάρα, αλλά γιατί σε θέλουμε ενεργή και παρούσα στο βλογ σου!
    Όπως λέει και ο Μάκης Ντελ πιο πάνω, γράφεεε!
    Φιλί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα αυτό το κείμενο ήταν αφιερωμένο σε εσένα καλέ! Χαχαχα
      (και σε αυτούς που έχουν βαλθεί να πείσουν τον εαυτό τους ότι είναι άσχημοι)

      Αχ, χαίρομαι πραγματικά πολύ που σας αρέσουν αυτά που γράφω... Θα προσπαθήσω να αυξήσω τη συχνότητα!

      Φιλια πολλά

      Διαγραφή
  3. ααααα εγώ το χω πάρει απόφαση. Δεν είμαι όμορφος, είμαι καυλιάρης :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα είστε κι εσείς, απλά καταλαβαίνεις... Ήθελα να είμαι πιο διακριτική στο παραπάνω κείμενο

      Διαγραφή
  4. Πολυ ωραια η αναρτηση σου Η αληθινη ομορφια αλλωστε ειναι αυτο που βρισκεται μεσα μας και δεν φαινεται.Μονο αντανακλα οταν βγαινει και ειμαστε ολοι ομορφοι.Να εισαι παντα καλα 🌹

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χάρηκα για το σχόλιο σου και που πέρασες από εδώ.. Όντως, είμαστε τόσο όμορφοι όταν είμαστε ευτυχισμένοι!

      Καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή