«Μέσα στη θλίψη της απέραντης μετριότητας που μας πνίγει από παντού, παρηγοριέμαι ότι κάπου, σε κάποιο καμαράκι, κάποιοι πεισματάρηδες αγωνίζονται να εξουδετερώσουν τη φθορά».
Οδυσσέας Ελύτης

Τρίτη 8 Νοεμβρίου 2022

Ντροπιασμένη ευτυχία.


Τι δυστυχία.

 

Να περπατάς μέσα στα πιο όμορφα χρώματα.

Να μυρίζεις τα πιο ωραία αρώματα.

Να αγκαλιάζεις το απαλό αεράκι.

Να αγγίζεις τη δροσερή ατμόσφαιρα.

 

Κι εσύ να ντρέπεσαι να χαρείς.

Να φοβάσαι να αισθανθείς.

Να πονάς για την ευτυχία που δε σου επιτρέπεις να ζήσεις.



Αυτή ήταν η συμμετοχή μου στον τέταρτο κύκλο της mini Σκυτάλης που διοργανώνει η Μαίρη από το blog Γήινη Ματιά.

«Ζήλεψα» από άλλους φίλους bloggers, όπως η Κατερίνα από το Pause Blog, η Ρούλα από το blog Σμαραγδένια και η Αριστέα μας που συμμετείχαν. Εκμεταλλεύτηκα την ανάγκη μου να γράψω και χάρηκα που βρέθηκα στο χώρο της Μαίρης, η οποία δίνει κι εκείνη με τον τρόπο της την ώθηση σε όλους μας να μη σταματάμε να γράφουμε, να δημιουργούμε, να βάζουμε κάτω τις σκέψεις μας.

Διαβάστε ΕΔΩ όλες τις συμμετοχές και την πρόσκληση συμμετοχής.

33 σχόλια:

  1. Τέτοια δημιουργική "ζήλια" θέλουμε! 😊😍
    Αυτά τα αντιφατικά που ακροβατούμε εμείς οι άνθρωποι ε; Αυτοκαταστροφικοί, ενοχικοί..

    Καλή συνέχεια Γιώτα μου σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτές οι άτιμες οι ενοχές. Δε μας αφήνουν να προχωρήσουμε.
      Φιλιά πολλά Κατερίνα μου!

      Διαγραφή
  2. Γιώτα μου καλωσόρισες στην παρέα μας! Πάντα μας δίνετε η ευκαιρία να συμμετέχουμε και να παίζουμε όλοι μαζί μοιραζόμενοι σκέψεις, εμπνεύσεις, χαρά, συναισθήματα! Σ' ευχαριστώ πολύ για την πρώτη σου συμμετοχή! Είναι πανέμορφη! Συνεχίζουμε να εκφραζόμαστε και να δημιουργούμε! Μπορείς να γράψεις για όσες εικόνες θες! Στείλε μου και μέιλ σου στο marypertax@gmail.com ώστε να μπορώ να θες να σε ειδοποιώ! Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς σας βρήκα! Είδα φως και μπήκα που λένε χαχαχ
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα όμορφά σου λόγια. Σου έχω στείλει e-mail, θα σου στείλω και σήμερα εκ νέου.
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  3. Γιώτα, αισθαντική η συμμετοχή σου, αγαπητή φίλη. Έχει μια πίκρα το λυρικό σου αφήγημα με έντονα ανθρώπινα συναισθήματα. Σε ευχαριστούμε για αυτή σου τη συμμετοχή και με χαρά να σε βλέπουμε πάντα. Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη, σε ευχαριστώ ειλικρινά για τα λόγια σου!
      Να έχεις μία όμορφη μέρα!

      Διαγραφή
  4. Χαίρομαι Γιώτα μου όταν καινούργιοι φίλοι έρχονται στη παρέα.
    Πολύ καλά έκανες και έγραψες αυτά τα συναισθήματα που όλοι μας λίγο πολύ τα περνάμε κατά καιρούς.
    Ήταν πραγματικά υπέροχη η συμμετοχή σου να συνεχίσεις να κάνεις και να γράφεις ότι σου αρέσει εσένα.
    Καλή συνέχεια σε ότι κάνεις μικρή μου φιλιααα!!🤗

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρούλα μου, σε ευχαριστώ πολύ. Όλοι μας με κάποιον τρόπο έχουμε βιώσει αυτά τα συναισθήματα, συμφωνώ.
      Τώρα που πήρα φόρα, θα με βλέπετε συχνά!

      Διαγραφή
  5. Ομορφη συμμετοχή, λυρισμός και συναίσθημα ! Η παρέα μας σε καλωσορίζει και συνεχίζουμε , με την ευκαιρία που μας δίνει η Μαίρη μας, να εκφραζόμαστε και να μοιραζόμαστε σκέψεις και συναισθήματα....!!! Καλή συνέχεια σου εύχομαι !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για το καλωσόρισμα και τα όμορφά σου λόγια! Καλώς σας βρήκα!

      Διαγραφή
  6. Γιώτα καλωσόρισες στην παρέα μας.
    Πολύ όμορφη και συγκινητική η συμμετοχή σου.
    Εύχομαι να σε βλέπουμε συχνά.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα Χριστοδούλου. Δεν ξέρω γιατί με έβγαλε ανώνυμη.

      Διαγραφή
    2. Κάτι θα συμβαίνει εκεί, με τη σύνδεσή σου στο e-mail χαχα
      Ευχαριστώ πολύ για το όμορφο καλωσόρισμα! Σε φιλώ.

      Διαγραφή
  7. Όμορφη συμμετοχή, που θέτει ένα ερώτημα, το οποίο δυστυχώς πολλές φορές καλούμαστε να απαντήσουμε στη ζωή μας.
    Χαίρομαι που είσαι στην παρέα μας.
    Την Καλημέρα μου, Γιώτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εύχομαι να φτάσουμε στο σημείο να απενοχοποιήσουμε τη χαρά που νιώθουμε.
      Καλωσόρισες κι εσύ στο blog μου.
      Καλημέρα!

      Διαγραφή
  8. Μια συμμετοχή που δημιουργεί εικόνες και διαπραγματεύεται πολύ επιδέξια συναισθήματα.
    Μπράβο σου!
    Πράγματι η Μαίρη μας, μας δίνει την ώθηση να δημιουργήσουμε και αυτό είναι μαγικό.
    Καλημέρα με χαμόγελο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλά έκανες και ζήλεψες, Γιωτάκι μου!
    Έβγαλες πολλά συναισθήματα, σε λίγες γραμμές...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τι συναίσθημα και αυτό να βλέπουμε γύρω μας τόση ομορφιά και να μην μπορούμε να χαρούμε.
    Δυναμικά μπήκες στην παρέα της μίνι σκυτάλης.
    Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω πως αυτό είναι το default μας. Από 'κεί και πέρα χρειάζεται να κοπιάσουμε για να το αλλάξουμε, να αλλάξουμε οπτική γωνία. Και το βρίσκω ωραίο αυτό.
      Καλώς σας βρήκα, σε ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  11. Πολύ όμορφο..η ανικανοποίητη θέση της ψυχής μας που ακόμη και σε στιγμές όμορφες ζητάμε κάτι..άλλο..φοβώμαστε να ζήσουμε το συναίσθημα της ..ανάγκης για ευτυχία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα "μεγάλα" συναισθήματα για κάποιο λόγο τα φοβόμαστε... Σε ευχαρσιτώ πολύ!

      Διαγραφή
  12. Σημασία έχει ότι ήρθες στην παρέα μας, Γιώτα μου. Μαζί με το ολόθερμο καλωσόρισμά μου, να σου πω ότι όσα κατέγραψες, είναι και το ζητούμενο αυτού του ακήρυχτου πολέμου. Δημιουργία φόβου, ανασφάλειας και ενοχών. Είναι η καφκική εκδοχή της "Δίκης", όπου ένας αθώος πολίτης σύρεται σε απανωτά δικαστήρια για κάτι που δεν έχει κάνει, αλλά που εντέχνως του δημιουργούν ενοχές και τον πείθουν πως έχει διαπράξει αδίκημα. Εύχομαι καλή συνέχεια σ' ό,τι κάνεις, και χάρηκα ειλικρινά που αντάμωσαν οι δρόμοι μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία, σε ευχαριστώ πολύ για το όμορφο καλωσόρισμά σου.
      Είναι γεγονός ότι αυτό που μας διδάσκουν από μικροί είναι να μην είμαστε... τόσο χαρούμενοι, αλλά ούτε... τόσο λυπημένοι.
      Και έτσι μαθαίνουμε να ζούμε στη μετριότητα.
      Χάρηκα κι εγώ που βρεθήκαμε. Θα τα λέμε συχνά!

      Διαγραφή
  13. Οι αισθήσεις μας είναι θείο δώρο και η χαρά είναι δικαίωμά μας Γιώτα μου. Καλώς ήρθες στην παρέα και συγχαρητήρια για την συμμετοχή σου! Εύχομαι να σου δώσει την επιθυμία να συνεχίσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλώς ήρθες, Γιώτα! Χαίρομαι που ζήλεψες και έτσι διάβασα την πολύ όμορφη σκέψη σου για την εικόνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χαίρομαι που είδες φως και μπήκες...καλώς σε βρήκα!
    Πολύ όμορφη κατάθεση συναισθημάτων...αλλά γιατί να νοιώθουμε ενοχές για τη χαρά και την ομορφιά;
    Καλή συνέχεια και χαίρομαι που είσαι πλέον στην παρέα μας
    Καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς σας βρήκα και καλωσόρισες στο blog μου.
      Πρέπει να αλλάξουμε αυτή τη "συνήθεια" πια με τις ενοχές.
      Καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  16. Καλως ήρθες Γιώτα μου , μια ομορφη καταθεση ψυχής τοσο ταιριαχτη με την φωτογραφία που διαλεξες . Καλη μας συνέχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή