«Μέσα στη θλίψη της απέραντης μετριότητας που μας πνίγει από παντού, παρηγοριέμαι ότι κάπου, σε κάποιο καμαράκι, κάποιοι πεισματάρηδες αγωνίζονται να εξουδετερώσουν τη φθορά».
Οδυσσέας Ελύτης

Παρασκευή 21 Απριλίου 2023

(α)διέξοδος.

Μια πορεία προς την άβυσσο, απότομη και ανήλιαγη.

Με δρόμους σφραγισμένους και μια διαδρομή πρωτόγνωρη.

Γεμάτη ξερά κλαδιά και κάτι πρασινάδες.

Λυρικά λόγια ακούγονται τριγύρω.

Άγνωστη φωνή. Γνωστές λέξεις.

«Άφησε με να ‘ρθω μαζί σου».

Που;

Εκεί που οδηγεί η καρδιά;

Αδιέξοδο.

Εκεί που οδηγεί το μυαλό;

Αδιέξοδο.

 

Κι αν οι δρόμοι είναι όλοι ανοιχτοί;

Κι αν η διαδρομή δεν είναι τελικά τόσο άγνωστη;

Κι αν σ’ αυτή την πορεία δεν είμαστε τόσο μόνοι;

 

Ο ήλιος μας λούζει.

Η άβυσσος έχει έδαφος.

Τα ξερόκλαδα βγάζουν άνθη.

Η διαδρομή δε βρίσκει αδιέξοδο.

Απλά σκύβουμε το κεφάλι.   


Αυτή ήταν η συμμετοχή μου στο 30ο Συμπόσιο Ποίησης που διοργάνωσε για άλλη μία φορά η Αριστέα μας. Συγχαρητήρια σε όλους όσους συμμετείχαν, στη Χριστίνα με το ποίημα "Άρριζοι" που κέρδισε την πρώτη θέση και ευχαριστούμε όλους όσους ψήφισαν.

Διαβάστε ΕΔΩ και τις υπόλοιπες συμμετοχές. Αξίζουν και με το παραπάνω την προσοχή σας.

22 σχόλια:

  1. Με την ευχή να μην σκύβουμε το κεφάλι μας, θα σε ευχαριστήσω
    Γιωτάκι μου για τη συμμετοχή σου, αλλά και που απολαμβάνεις όλο το Συμπόσιο, από την αρχή ως το τέλος! Το έχω εισπράξει αυτό πολλάκις!
    Να 'σαι πάντα καλά και να εξελίσσεσαι!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η χαρά μου είναι μεγάλη όταν έχω έμπνευση και χρόνο για να συμμετέχω στο Συμπόσιο!
      Καλή εβδομάδα Αριστέα μου!

      Διαγραφή
  2. Γιώτα μου, ο λόγος, ο στίχος σου, η αύρα σου, παρούσα και χαρακτηριστική. Σε ένα όμορφο ποίημα, σε μια συμμετοχή που τη χαίρεσαι, τη ζεις, μάς τη μεταδίδεις. Να είσαι πάντα καλά, αγαπητή μας φίλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπράβο Γιώτα αξιόλογη συμμετοχή που είχε τόσα να πει. Όμορφο το ποιημά σου. Να σαι καλά να δημιουργείς πάντα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κι αν σ’ αυτή την πορεία δεν είμαστε τόσο μόνοι;

    Υπέροχο Γιώτα μου! Και το κλείσιμο επίσης.
    Θα ευχηθώ και εγώ να μη σκύβουμε ποτέ το κεφάλι..

    Καλή συνέχεια 🌻

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου, σε ευχαριστώ πολύ!
      Μοναχική διαδρομή, αλλά μόνοι -το πιστεύω- δεν είμαστε.
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  5. Με έκδηλη την ευαισθησία σου και την ομορφιά της ψυχής σου, μας έβγαλες σ' ένα ξέφωτο με ήλιο και ανθάκια. Γιατί όντως όλα τα αδιέξοδα της ζωής, σ' ένα τέτοιο θαύμα καταλήγουν. Αρκεί να έχουμε σηκωμένο το βλέμμα για να το αντικρύσουμε.
    Να είσαι καλά Γιώτα, πολλά συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου και γι' αυτό το όμορφο ταξίδι που συμπορευτήκαμε μέσα απ' το συμπόσιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία για τα όμορφά σου λόγια. Με το καλό να συν-ταξιδέψουμε ξανά!

      Διαγραφή
  6. Εξαιρετικό! Ήταν το 3αρι μου! Όπως έγραψα και εγώ, για εμένα ήταν βαθύ το νόημα του, σαν μια εσωτερική αναζήτηση που καταλήγει σε διαπίστωση!
    Μπράβο σου Γιώτα μου, πάντα να μας χαρίζεις τόσο όμορφες εμπνεύσεις!
    Με το καλό να ανταμώσουμε και πάλι στα δρώμενα μας :)
    Στέλνω πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι για την ερμηνεία σου και ακόμη περισσότερο χαίρομαι όταν εγώ έχω κάτι άλλο στο μυαλό μου γράφοντάς το κι εσείς το ερμηνεύετε με έναν τρόπο που μπορεί να μην είχα σκεφτεί. Αυτή είναι η μαγεία της γραφής και της ποίησης.
      Μαρίνα μου, σε ευχαριστώ πολύ! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  7. Αποπνέουν έναν άλλον αέρα τα ποιήματα που είναι γραμμένα από νεαρά άτομα, έχουν μια δική τους δυναμική, όπως ορίζει η φύση. Ζω για την στιγμή που "τα ξερόκλαδα θα βγάλουν άνθη", μικρό μου Γιωτουλίνι, και γι' αυτό με γοήτευσες.. Σε φιλώ πολύ! 🧡🎁😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βγάζουν ήδη άνθη Πέτρα μου αγαπημένη! Είμαι σίγουρη γι' αυτό!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  8. Μέσα από αδιέξοδες καταστάσεις Γιώτα μου βρήκες να ανθίσουν τα ξερόκλαδα...
    Αυτό είναι μια διαπίστωση όταν μπροστα μας βρίσκουμε εμπόδια.
    Μια πολύ όμορφη νεανική ματιά η συμμετοχή σου μικρή μου. Μπράβο σου. Να περνάς όμορφα με ότι κάνεις φιλιαααα!! 🧡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρούλα μου, σε ευχαριστώ πολύ πολύ για τα όμορφά σου λόγια!
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  9. Στακάτο, με κόφτες φράσεις και λέξεις. Γι'αυτό και ιδιαίτερο! Συγχαρητήρια για την συμμετοχή Γιώτα.

    ΥΓ. Μην τολμήσεις να κερδίσεις πριν εμένα. Εξηγούμαι για να μην παρεξηγούμαι ε;😁

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μάκη μου, σε ευχαριστώ πολύ!!!

    Υ.Γ. Μα, αν γίνει κάτι τέτοιο, δε θα τη δεχτώ τη νίκη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Θέλω να ευχαριστήσω τη Δρ Έλεν που έφερε πίσω την αγαπημένη μου με τα ξόρκια της αγάπης της. Ο Μουρσέλι με χώρισε πριν από τέσσερις μήνες χωρίς λόγο, προσπάθησα να τον συζητήσω, αλλά με έκλεισε τελείως. Τον αγαπούσα τόσο πολύ που δεν μπορούσα να κάνω τίποτα καθώς έφευγε, έκλαψα και έγινα σκιά του εαυτού μου. Αλλά όλα άλλαξαν πριν από δύο εβδομάδες, όταν είδα ένα σχόλιο σχετικά με το πώς η Δρ Έλεν βοηθά τους ανθρώπους με θέματα σχέσεων και γάμου, επικοινώνησα μαζί της και χαίρομαι που το έκανα γιατί τώρα ο φίλος μου επέστρεψε και με αγαπά ακόμα περισσότερο, υπόσχομαι ποτέ να με πληγώσει ξανά. Σας ευχαριστώ Dr Ellen για τη βοήθειά σας, είστε η καλύτερη. Για τους θεατές εκεί έξω που χρειάζονται βοήθεια για τη σχέση ή τον γάμο τους, σας αφήνω τα στοιχεία επικοινωνίας της Δρ Έλεν. Στείλτε email ellenspellcaster@gmail.com
    WhatsApp+2349074881619
    Η υπηρεσία του περιλαμβάνει επίσης
    1. Ξόρκια για να κερδίσετε το λαχείο
    2. Τα ξόρκια φέρνουν πίσω τον πρώην εραστή σου
    3. Ξόρκια για να σταματήσει το διαζύγιο
    4. Άμεση θεραπεία του HIV/AIDS
    5. Θεραπεία του καρκίνου
    6. Ξόρκια αγάπης
    7. Ξόρκια συμφιλίωσης
    8. ξόρκια τοκετού και λύσεις υπογονιμότητας
    9. Ξόρκια για την προστασία του κακού ματιού
    10. Ξόρκια θανάτου
    και τα λοιπά.
    Email: ellenspellcaster@gmail.com
    WhatsApp: +2349074881619

    ΑπάντησηΔιαγραφή