«Μέσα στη θλίψη της απέραντης μετριότητας που μας πνίγει από παντού, παρηγοριέμαι ότι κάπου, σε κάποιο καμαράκι, κάποιοι πεισματάρηδες αγωνίζονται να εξουδετερώσουν τη φθορά».
Οδυσσέας Ελύτης

Κυριακή 6 Αυγούστου 2023

Τα ραντεβού.

Είναι από αυτά τα κείμενα που δεν ξέρω πώς να ξεκινήσω. Όμως νιώθω την ανάγκη εδώ και μέρες να γράψω εδώ, χωρίς να ξέρω τι. Οπότε αποφάσισα να ξεκινήσω έτσι: Δηλώνοντας ότι δεν ξέρω πώς να ξεκινήσω. Και αυτό μάλλον δεν πειράζει. Είναι πιο απενοχοποιητικό από το να ψάχνω την ιδανική αρχή για κάτι που έχω αφηρημένα στο μυαλό μου. Και στο τέλος να μη με τρελαίνει κιόλας. 

Η τελική αφόρμηση για να μπω εν τέλει μέσα στο blog και να ξεκινήσω να γράφω, ήταν σκέψεις που έκανα μέσα στο αυτοκίνητο, καθώς επέστρεφα σπίτι από έναν καφέ (ειλικρινά, με ποιον τρόπο μπαίνει stop στις σκέψεις όταν οδηγούμε μόνοι μας;). 

Σίγουρα έπαιξε ρόλο και η εβδομάδα που πέρασα. Τρελή εβδομάδα. Ευτυχώς ήρθε το Σαββατοκύριακο γιατί νομίζω ότι δούλεψα παραπάνω από αυτό που άντεχε τελικά ο οργανισμός μου, το σώμα και το μυαλό μου μετά από ένα υπέροχο, αλλά αρκετά κουραστικό ταξίδι στη Νάπολη. 

Και εξακολουθώντας να μην ξέρω πώς ακριβώς να εκφράσω αυτά που σκέφτομαι, παίρνω την απόφαση να μη με νοιάξει αυτή τη στιγμή. Είναι βράδυ, έχω ανάψει τα κεριά στο σπίτι, έχω βάλει κρασί να πίνω, έχω κλείσει το ίντερνετ στο κινητό για να μη με αποσπούν οι ειδοποιήσεις και απλά γράφω. Κάνω αυτό που έχω λυσσάξει να λέω σε όλους να κάνετε και με έχει βοηθήσει εμένα προσωπικά ουκ ολίγες φορές.

Παράλληλα, δίνω χρόνο στον εαυτό μου. Τους τελευταίους μήνες περνώ αρκετό χρόνο μόνη. Κάνω πράγματα με εμένα και μόνο. Ιδιαίτερα από το νέο έτος κι έπειτα. Περπατάω μόνη, πηγαίνω για καφέ με ένα βιβλίο μαζί πριν από κάποια επαγγελματικά ή ιατρικά ραντεβού, πηγαίνω μόνη μου σινεμά.

Νομίζω απλά αποφάσισα να με βγάζω ραντεβού. 

Χωρίς να είναι μίζερο, που ξέρω ότι πολλοί μπορεί να το θεωρούν έτσι. 

Είναι κάπως λυτρωτικό να μπορείς να σε κάνεις παρέα. Να κάθεσαι με τις σκέψεις σου. Απλά. Βάζοντας τα παπούτσια σου και βγαίνοντας έξω. Γνωρίζοντας ότι έχεις ανθρώπους, χωρίς όμως αυτοί να σε εμποδίζουν στο οτιδήποτε.

Δε με φοβίζουν οι σκέψεις μου. Αντιθέτως. Έχω την ευκαιρία να σκεφτώ αυτά που όντως με φοβίζουν, χωρίς απαραίτητα να ξέρω πώς να τα διαχειριστώ αποτελεσματικά.

Τέτοιες σκέψεις έκανα και απόψε στο αυτοκίνητο. Για όσα με φοβίζουν. Και εννοείται ότι νιώθω διφορούμενα συναισθήματα γι' αυτά. Κατά κύριο λόγο δε θα ήθελα κάποια πράγματα να με πιέζουν, να με προβληματίζουν, να μου προκαλούν δυσφορία μόνο στη σκέψη. Θέματα που στο παρελθόν δε μου τα προκαλούσαν όλα τα παραπάνω. Αλλά τα νιώθω τη δεδομένη στιγμή. Είναι οκ, ακόμα κι αν κάποιες στιγμές θυμώνω με άλλους ανθρώπους ή με τον εαυτό μου για την πρόκληση αυτών. Και παραδόξως, δεν το λέω για να το πω και να με πείσω. Το εννοώ. 

Ζούμε καταστάσεις στη ζωή μας που μπορεί να μας αφήσουν κάποια κατάλοιπα. Γνωρίζουμε ανθρώπους που ίσως κάτι "τσιγκλίσουν" στην ψυχοσύνθεσή μας.   

Και ναι. Οκ. Είναι όντως οκ να μας βγάζουμε ένα ραντεβού που και που.

Ίσως μας γνωρίσουμε λίγο καλύτερα. 

7 σχόλια:

  1. Για ακόμα μια φορά βρισκόμαστε σε μια τηλεπαθητική φάση 😍 Και τα ίδια ακριβώς συζητούσα προχθές!
    Δεν έχουμε ιδέα πόση ελευθερία και δύναμη κρύβεται πίσω από τους ανθρώπους που θέλουν, μπορούν και περνάνε καλά με τον εαυτό τους. Δεν είναι εγωιστικό ούτε ναρκισσιστικό, αντιθέτως σε κάνει πιο ώριμο και προσγειωμένο. Και προπάντων δεν είναι για λύπηση. Είναι αξιοθαύμαστο. Αν βρεις εσωτερική ηρεμία τότε μπορείς να διαχειριστείς τα πάντα!

    Χάρηκα πολύ με το ταξίδι σου και γενικότερα νιώθω ότι είσαι σε ένα μεταβατικό στάδιο που θα σου φέρει μόνο καλά αποτελέσματα ♥️


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάλλιο αργά παρά ποτέ θα πω, μιας και απαντάω μετά από τόσο καιρό.
      Διάβασα κάπου πως όταν αρχίσεις να περνάς καλά με τον εαυτό σου, αυτό είναι "εθιστικό". Και συμφώνησα διότι κάπως το ένιωσα κάποια στιγμή, σε μία συγκεκριμένη συνθήκη.

      Σε φιλώ, τα λέμε στο χώρο σου!

      Διαγραφή
  2. καλησπερα!
    Γενικα πιστεύω πως όσο σημαντικό ειναι να έχει κανείς φίλους και παρέες, και να βγαίνει τοσο σημαντικό και υγιές είναι να μάθει να περνά καλά με τον εαυτό του!!? είναι ζωτικής σημασίας το να μας αφιερώνουμε χρονο
    Είμαι σίγουρη ότι όλο αυτο θα σε ανανεώσει και
    θα σε βοηθήσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου.
      Όσο χρειάζεσαι χρόνο με τους δικούς σου ανθρώπους, άλλο τόσο χρειάζεσαι με τον εαυτό σου.

      Διαγραφή
  3. Γενικά δεν είναι εύκολο να μπορεί να κάνει ο καθένας μας αυτό που τον κάνει να νιώθει καλά Γιώτα μου, γιατί υπάρχουν πολύ παράγοντες γύρω μας, που μας δυσκολεύουν να το κάνουμε αυτό.
    Ομως όταν το καταφέρουμε να τα βρούμε πρώτα με τον εαυτό μας και να τον αγαπήσουμε γι αυτό που είναι με τα καλά του και τα κακά του, τότε θα έχουμε καταφέρει αυτό ακριβώς που κάνεις και εσύ με σένα και είναι υπέροχο.
    Αν χρειαστείς παρέα θα το κάνεις όταν εσύ το αποφασίσεις.
    Όλα είναι επιλογές μας να ξέρεις...Εμπειρίες ζωής είναι όλα!
    Να περνάς όμορφα με ότι κάνεις και ακόμα καλύτερα με σένα!
    Καλό υπόλοιπο καλοκαιράκι Γιώτα μου φιλιαααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό φθινόπωρο θα πω τώρα εγώ, τέτοια εποχή που απαντάω χαχαχα

      Νομίζω ότι έχουμε μάθει διαφορετικά. Έχουμε μάθει να μην περνάμε χρόνο με τον εαυτό μας. Ή όταν περνάμε, αυτό να θεωρείται κάπως περίεργο. Γι' αυτό μας δυσκολεύει.

      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  4. Θέλω να ευχαριστήσω τη Δρ Έλεν που έφερε πίσω την αγαπημένη μου με τα ξόρκια της αγάπης της. Ο Μουρσέλι με χώρισε πριν από τέσσερις μήνες χωρίς λόγο, προσπάθησα να τον συζητήσω, αλλά με έκλεισε τελείως. Τον αγαπούσα τόσο πολύ που δεν μπορούσα να κάνω τίποτα καθώς έφευγε, έκλαψα και έγινα σκιά του εαυτού μου. Αλλά όλα άλλαξαν πριν από δύο εβδομάδες, όταν είδα ένα σχόλιο σχετικά με το πώς η Δρ Έλεν βοηθά τους ανθρώπους με θέματα σχέσεων και γάμου, επικοινώνησα μαζί της και χαίρομαι που το έκανα γιατί τώρα ο φίλος μου επέστρεψε και με αγαπά ακόμα περισσότερο, υπόσχομαι ποτέ να με πληγώσει ξανά. Σας ευχαριστώ Dr Ellen για τη βοήθειά σας, είστε η καλύτερη. Για τους θεατές εκεί έξω που χρειάζονται βοήθεια για τη σχέση ή τον γάμο τους, σας αφήνω τα στοιχεία επικοινωνίας της Δρ Έλεν. Στείλτε email ellenspellcaster@gmail.com
    WhatsApp+2349074881619
    Η υπηρεσία του περιλαμβάνει επίσης
    1. Ξόρκια για να κερδίσετε το λαχείο
    2. Τα ξόρκια φέρνουν πίσω τον πρώην εραστή σου
    3. Ξόρκια για να σταματήσει το διαζύγιο
    4. Άμεση θεραπεία του HIV/AIDS
    5. Θεραπεία του καρκίνου
    6. Ξόρκια αγάπης
    7. Ξόρκια συμφιλίωσης
    8. ξόρκια τοκετού και λύσεις υπογονιμότητας
    9. Ξόρκια για την προστασία του κακού ματιού
    10. Ξόρκια θανάτου
    και τα λοιπά.
    Email: ellenspellcaster@gmail.com
    WhatsApp: +2349074881619

    ΑπάντησηΔιαγραφή