«Μέσα στη θλίψη της απέραντης μετριότητας που μας πνίγει από παντού, παρηγοριέμαι ότι κάπου, σε κάποιο καμαράκι, κάποιοι πεισματάρηδες αγωνίζονται να εξουδετερώσουν τη φθορά».
Οδυσσέας Ελύτης

Τρίτη 9 Ιουλίου 2013

Καλησπέρα και καλή βραδιά!


Καλησπέρα και καλή βραδιά -που λέει και ο φίλος μας ο Βασίλης (ο Καρράς ντε!).


Άργησα λίγο να γράψω. Για να πω την αλήθεια δεν έχω και έμπνευση..
Τι να γράψω; Δεν έχω ιδέα!
Βασικά ξεκίνησαν τα μαθήματα στο φροντιστήριο και δεν έχω πολύ χρόνο!
Τι Ιστορία, τι Λατινικά, τι Αρχαία.. Απ' όλα έχει ο μπαξές!
Εγώ έχω και Οικονομία.. ΚΑΙ μαθηματικά! Αυτά πήρα για μάθημα επιλογής..
Θέλω και 5ο πεδίο τρομάρα μου!
Εδώ δεν ξέρω τι θα βγάλω στο πρώτο και ασχολούμαι με τα μαθηματικά (που παρ' όλα αυτά υπεραγαπώ!)
Και ναι! Μπήκα στην Τρίτη Λυκείου.. Άκουγα πιο παλιά ότι την Ιστορία πρέπει να την ξέρεις κατά λέξη (κοινώς παπαγαλία) για να γράψεις σίγουρα καλά και έλεγα "οκ, θα στρώσω τον κώλο μου κάτω και θα τη μάθω!"
Που να 'ξερα όμως ότι θα δυσκολευόμουν; Εντάξει, για να πω την αλήθεια, την Κυριακή που ξεκίνησα το διάβασμα, δεν ήμουν απόλυτα συγκεντρωμένη.. Σήμερα όμως τα κατάφερα η άτιμη!!! :')
Τέλος πάντων..η παπαγαλία της Ιστορίας πάει στο καλό, παλεύεται!
Που να φανταστώ όμως η δύσμοιρη μαθήτρια Θεωρητικής κατεύθυνσης ότι και το Γνωστό έχει την ίδια παπαγαλία;;;


Το μόνο που με παρηγορεί είναι η σκέψη των προηγούμενων γενιών! Δηλαδή σκέφτομαι ότι όπως τα έμαθαν οι παλιοί, έτσι θα τα μάθω κι εγώ! Τι έχουν εξάλλου οι άλλοι που δεν έχω εγώ;
Ίσως λίγο ύψος παραπάνω, μα και το 1.62 μια χαρά είναι!

Εμείς οι κοντές μπορούμε να βάζουμε  12ποντα άνετα, ενώ οι ψηλές;; Που να πάνε οι κακομοίρες;(συγγνώμη κιόλας αλλά με πνίγει το δίκιο μου) Η μαμά μου από μικρή μου έλεγε ότι έχω πάρει από το σόι του πατέρα μου και ότι θα γίνω ψηλή όταν μεγαλώσω! Το είδα το αποτέλεσμα! Ένα μέτρο κι ένα κρουασανάκι έμεινα! Αλλά δεν πειράζει.. Τι λένε; Οι ψηλές είναι για να σου αλλάζουν τις λάμπες, οι κοντές για να σου αλλάζουν τα φώτα! Πόσο σοφό..χδ
Τι άλλο λένε; Τα δηλητήρια μπαίνουν σε μικρά μπουκαλάκια (μουαχαχαχαχα) αλλά και τα ακριβά αρώματα!



Anyway..το Σάββατο που μας πέρασε είχα πάει στο γάμο της καθηγήτριας των Γερμανικών μου -απ' το φροντιστήριο-. Η Frau Anthi παντρεύτηκε και έκανε ένα ολόκληρο σόου! Άλλο να το λέω και άλλο να το βλέπεις! Ήταν απίστευτος γάμος! Η Ανθή πανέμορφη, καθώς και το νυφικό..
Ο στολισμός μου θύμιζε κάτι από δάσος με ξωτικά! Ήταν τόσο όμορφα!! <3

(για να φαίνεται καλά!)

Στο τραπέζι..χαχαχ
το ζευγάρι τραγούδησε, χόρεψε το κλασικό blues που χορεύουν όλοι οι νιόπαντροι..Εκεί που χόρευαν λοιπόν, σταματάει το ήρεμο τραγούδι και μπαίνει το .. είσαι παιδί μου πειρασμός, σεισμός..
Και χόρεψαααν...ήταν απίστευτοι και οι δυο τους..
Αυτό έλειπε που δε θα έκανε κάτι ανατρεπτικό στο γάμο της!
Εγώ βέβαια ήμουν σε άλλη φάση!
Έκανα για πρώτη φορά τα οχταράκια μου και γέλασε κι ο κάθε πικραμένος!

(αυτή με τα σκουλαρίκια είμαι! Για όποιον δε γνωρίζει..)


Αυτά λοιπόν τα νέα μου!
Και πολλά έγραψα! Δε νομίζω ότι έχω κάνει μεγαλύτερη ανάρτηση γραπτά!
Μπράβο μου, να τη χαίρομαι!
Θα τα πούμε λοιπόν την άλλη βδομάδα για να σας παραθέσω τις εντυπώσεις που θα μου αφήσει η συναυλία της Νατάσας Μποφίλιου! Γιατί στις 17 Ιουλίου ΕΡΧΕΤΑΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ

Καλό βράδυ..
Giwta Ar..:** 



8 σχόλια:

  1. Πόσο σε ζηλεύω για την Μποφίλιου, δεν την χόρτασα στο Αγάπη ρε + :(
    Φιλιά xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσε! Εγώ ανατριχιάζω και μόνο στην ιδέα ότι θα την ακούσω live! Γιατί βλέπεις στο Ηράκλειο έρχεται δεύτερη φορά..

      φιλιά πολλά:*

      Διαγραφή
  2. Έλα μωρέ, υπομονή, μια χρονιά είναι, θα περάσει και ούτε που θα το καταλάβεις! Και όπως λες, τόσα και τόσα εκατομμύρια μαθητών πέρασαν αυτή τη φάση, εσύ δε θα μπορέσεις; Είναι μέχρι να συνηθίσεις λιγάκι το ρυθμό του διαβάσματος, μετά όλα καλά :))
    Άντε, και στα δικά μας οι λεύτερες! Τέτοιο γάμο να'χουμε κι εμείς να τους αφήσουμε όλους άφωνους! Μου άρεσε πολύ η ιδέα του "είσαι παιδί μου πειρασμός" :D :D :D
    Καλά να περάσεις την άλλη Τετάρτη... and keep Μποfeeling!
    Φιλιά πολλάααααα ζουζούνα μου!!!! :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά, δεν απελπίζομαι! Είναι νωρίς ακόμα! Και με τις επαναλήψεις όλα γίνονται πιο εύκολα..

      Όσο για το γάμο..δε φαντάζεσαι!Ολόκληρο σόου έκαναν!Εκεί που χόρευαν Πλούταρχο ή Πάριο ή Μακεδώνα (δε θυμάμαι) σταματάει το κομμάτι στη μέση και έκαναν μία ολόκληρη χορογραφία η νύφη με τις κουμπάρες και ο γαμπρός στη μέση!
      Άντε και στα δικά μας! Και μ' ένα καλό παιδί (εγώ! εσύ τον βρήκες!χδ)

      Φιλιά πολλά:*

      Διαγραφή
  3. Πωωωωωωω,την ξέχασα τη Μποφίλιου...
    Πώς ήταν???
    καλά εεεε,άμα βάλανε ΚΑΙ ηλεκτρική κιθάρα,πρέπει να ήταν πολύ ροκ...χδ ;p

    πότε θα τα πούμε από κοντά???
    έχουμε καιρό να βρεθούμε...:/


    φιλάκιααα <3

    xoxo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα τώρα ετοιμάζω άρθρο για χτες!
      Ήταν πολύ ροκ!Αλήθεια!!!

      φιλιά:*

      Διαγραφή
  4. Γεια σου καλή μου Γιώτα!!3 λυκείου ε?? Μας έρχετε δύσκολος χρόνος αλλά τι θα κάνουμε. .υπομονή!! Έχω και εγώ τα ίδια βάσανα. . .Τέλος πάντων να σου ευχηθώ από τώρα για τα γενέθλια σου μήπως και την Παρασκευή δεν μπορέσω. Χρόνια σου πολλά με κάθε χαρά ευτυχία και επιτυχία στη ζωή σου!! Τα όνειρα σου να γίνουν πραγματικότητα και να περάσεις σε όποιο πανεπιστήμιο θέλεις!!! Πολλά πολλά φιλούθκια ;) xxxxxxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκιά μου Βασιλική σ' ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου! Να 'σαι πάντα καλά!
      Πάντως είμαι αισιόδοξη! Θα τα πάμε καλά,είμαι σίγουρη! Θα τα εκπληρώσουμε τα όνειρα μας!
      Φιλιά πολλά! :*
      Καλά να περάσεις στο Λονδινο! ;)

      Διαγραφή