«Μέσα στη θλίψη της απέραντης μετριότητας που μας πνίγει από παντού, παρηγοριέμαι ότι κάπου, σε κάποιο καμαράκι, κάποιοι πεισματάρηδες αγωνίζονται να εξουδετερώσουν τη φθορά».
Οδυσσέας Ελύτης

Τρίτη 30 Ιουλίου 2013

Φιλία: μία ψυχή σε δύο σώματα*


Σήμερα είναι η παγκόσμια ημέρα φιλίας και με αφορμή αυτό σκέφτηκα να γράψω κάτι..
Φιλία.. Δεν μπορώ να προσδιορίσω την έννοιά της.. Ή μάλλον μπορώ! Για την πραγματική φιλία δε μπορείς να αναφέρεις τίποτα!
Τι είναι αυτή άραγε;
Στη ζωή του ανθρώπου λίγα είναι τα σημαντικά γι' αυτόν "πράγματα". Η οικογένεια, η υγεία, συντροφικότητα, η φιλία.
Πόσο εύκολο είναι να λες πως "ο τάδε είναι κολλητός μου"!
Το συνειδητοποιώ κι εγώ όσο περνούν τα χρόνια από προσωπική εμπειρία!
Διάβαζα προχτές αυτά που έγραφα στο ημερολόγιο μου όταν πήγαινα Γυμνάσιο και γέλασα πολύ.
Έγραφα ότι και καλά θεωρώ την Ε. και την Ο. κολλητές μου.. Μετά από λίγο καιρό μαλώσαμε και στο ημερολόγιο έγραφα τα χειρότερα!
Έπειτα ανέφερα μία νέα γνωριμία μου, την Μ., και έγραφα πως είναι καλή μου φίλη, αλλά δεν ξέρω αν μπορώ να τη θεωρήσω κολλητή μου ακόμα!
~Να σημειωθεί ότι τη γνώριζα ουσιαστικά το πολύ μία βδομάδα και ποτέ δε βγήκαμε έξω σαν παρέα!~

Χαίρομαι απίστευτα που μεγαλώνω και καταλαβαίνω κάποια πράγματα, ασχέτως αν μαζί με εμένα μεγαλώνουν και οι υποχρεώσεις μου.
Έχω ωριμάσει και το βλέπω, το συνειδητοποιώ. Φυσικά με το πέρασμα των χρόνων θα ωριμάσω ακόμη περισσότερο..είναι η φυσική πορεία των πραγμάτων..αποκτάμε εμπειρίες και μπορούμε να τις μοιραζόμαστε! Απογοητευόμαστε, αλλά στεκόμαστε πάλι στα πόδια μας! Και να γράψω κάτι που είπα πρόσφατα και μου άρεσε.. Οι απογοητεύσεις είναι μες στη ζωή και πρέπει να χαιρόμαστε που υπάρχουν διότι αυτές μας ωριμάζουν. Οι χαρές μας κάνουν πολλές φορές επιπόλαιους, γι' αυτό πρέπει να υπάρξει μια ισορροπία. { μα πόσο σοφή πια;;!!!χδ }

Έχω ξεχωρίσει τις λέξεις "κολλητός" και "καλοί φίλοι"! Είμαι πολύ τυχερή που έχω και απ' τα δύο!
Την κολλητή μου δεν την αλλάζω για κανέναν άλλο.. Μπορεί να περάσαμε μια φάση, αλλά όπως ανέφερα και παραπάνω, σταθήκαμε στα πόδια μας!
Όσο για τους καλούς μου φίλους..δεν έχω να πω πολλά. Όταν είσαι σε μαύρα χάλια και έτοιμη να αρχίσεις να κλαις με αναφιλητά, αναθεωρείς στο άκουσμα του καθηγητή που λέει " Άννα, την πλάγια ερωτηματική την έγραψες δύο φορές πλάγια ερωτική!" ή το καλύτερο "Έλα Χριστέ και μπούκωνε!". Να μην ξεχάσω το "ο Παπούλιας ( ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας ) μου θυμίζει τον Μάικ το Φασολάκι!"

Πραγματικοί φίλοι είναι αυτοί που σε κάνουν να χαμογελάς όταν έχεις τα χάλια σου. Είναι αυτοί που σε κάνουν να θέλεις να δακρύσεις από τη συγκίνηση επειδή σε θυμήθηκαν στα γενέθλια σου, φέρνοντας ένα μικρό δώρο το οποίο είναι για 'σένα πολύ πιο σημαντικό απ' όσο νομίζουν αυτοί.
Αληθινή φίλη είναι και η κολλητή της αδερφής σου που σε μεγάλωσε στα γόνατά της (χαχαχαχαχαχααχαχαχα) και τώρα θέλει να παίζει μαζί σου. Στο παρελθόν όμως της έσπαγες τα νεύρα (για να μην ξεχνιόμαστε!!)
Πραγματικός φίλος είναι αυτός που κάθεται κυριολεκτικά 5 ώρες προκειμένου να σε βοηθήσει να φτιάξεις cakepops για να τα κεράσεις!
Φυσικά πραγματικός φίλος είναι αυτός που αν και μακριά, στην άκρη της Κρήτης (εκεί που σκάει το κύμα!χδ) δε σε ξέχασε!
Τέλος, πραγματική φίλή είναι αυτή που σου κάνει "έκπληξη" με ένα μικρό προφιτερόλ (νομίζω) και ένα άσπρο κεράκι πάνω σ' αυτό!  
Αυτοί είναι οι πραγματικοί φίλοι!!! ;)


{ <3 }




{ η κολλητή που.. με μεγάλωσε στα γόνατά της!χαχα }



{cakepop :') βέβαια δεν ήταν ακριβώς αυτό το αποτέλεσμα..}











{ ελπίζω να είναι απ' αυτές που την άρεσαν.. σαν το ανάποδο
γαμώτο είμαι! }




{ friendship bracelets.. }






{ <3 }




{ :D }



{ Η Σοφία μας λείπει μόνο.. }




Καλό βράδυ..
Giwta Ar..:**









6 σχόλια:

  1. η καλύτερη κολλητοτρελοπαρέα είστε!!
    μας λιγούρεψες βραδιάτικα .....
    καληνύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν δοκίμαζες αυτά τα γλυκά, θα το πάθαινες το παραλήρημα!:Ρ

      Καλό βράδυ:)

      Διαγραφή
  2. <3 <3 <3 <3
    χαχαχαχαχα!!!
    ρε γιωτα :')

    τελικα την υπολοιπη σοκολατα τι την εκανεσ??χδ

    :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. <3
      Η υπόλοιπη σοκολάτα νομίζω πετάχτηκε!
      Βασικά δεν ξέρω, πάντως στο ψυγείο δεν τη βλέπω..χδ

      Διαγραφή
  3. ειναι πολυ ωραια αυτα που γραφεις.. μπραβο σου.. περιμενω την συνταγη για τα cake pops στο μπλοκ μου.. http://perizaxaroplastikhs.blogspot.gr/

    καλο βραδυ..!! φιλακια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη μου σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια! Με την πρώτη ευκαιρία θα σε επισκεφτώ και άντε..θα σου κάνω τη χάρη να σου αποκαλύψω το μυστικό της επιτυχίας των cakepops...:Ρ

      Φιλιά!

      Διαγραφή