«Μέσα στη θλίψη της απέραντης μετριότητας που μας πνίγει από παντού, παρηγοριέμαι ότι κάπου, σε κάποιο καμαράκι, κάποιοι πεισματάρηδες αγωνίζονται να εξουδετερώσουν τη φθορά».
Οδυσσέας Ελύτης

Δευτέρα 17 Απριλίου 2017

*______*

Είμαι 20 ετών και εννέα μηνών.
Σπουδάζω Δημοσιογραφία.
Μας ανακοίνωσαν δύο μήνες πριν την παράδοση της εργασίας ότι πρέπει να κάνουμε πτυχιακή (γιατί... yolo)
Αποφάσισα το θέμα που θα πάρω και θα αναλύσω να είναι η τρομοκρατία.
Γιατί θα με ρωτήσετε... είναι ακριβώς το ίδιο ερώτημα που κάνω κι εγώ στον εαυτό μου καθημερινά.
Είδα μία εκπομπή του Σρόιτερ για να πάρω πληροφορίες. Είδα φωτογραφίες, βίντεο, έψαξα και για άλλες πληροφορίες, νύχτωσε, φοβάμαι.
Διότι φίλοι μου ναιιι, δε διάλεξα ας πούμε την ιστορία της Δημοσιογραφίας να τελειώνω, μόνο διάλεξα ένα θέμα και που έχει 56164896153 παρακλάδια και που με τρομάζει (μη γελάτε).

Και αφού σταμάτησα για να ξαναδώ το θέμα με το φως της μέρας, έβαλα ειδήσεις και ακούω αυτή τη στιγμή για το δημοψήφισμα της Τουρκίας, ενώ παράλληλα παίζει στο μυαλό μου αυτό το τραγούδι , λίγο παραλλαγμένο και παρέα με μία κιθάρα και τον ξανθούλη μου.

Όπως μπορείτε να καταλάβετε, τα παραπάνω γράφτηκαν γιατί απλά έχω μια τεράστια ανάγκη να γκρινιάξω και γιατί έχω άγχος, αλλά εντάξει, συνηθισμένα τα βουνά στα χιόνια.
Εντάξει όμως, θα έρθουν και αυτά τα ωραία πάλι: πίτσα ή γύρο ή μεξικάνικο, φαγητό τέλος πάντων, στον καναπέ με κουβέρτα, αγκαλιά και ταινία (ή survivor πλέον), τραγούδια όλο το βράδυ μέχρι να αρχίσει ο γείτονας να χτυπάει τον τοίχο, χαμόγελα, φίλοι, ηρεμία... χαμόγελα, αγκαλιές, "μαγκιές"... τέτοια!

Και αφού σας είπα τα νέα μου και είμαι έτσι, γκρινιάρα, για άλλη μία φορά, σας εύχομαι Χριστός Ανέστη, να χαμογελάτε, να ζείτε!!!!


Καλό βράδυ...
Giwta Ar.. :**

10 σχόλια:

  1. Δύο μήνες πριν..; Καψόνια σας κάνουν; Η πτυχιακή θέλει τουλάχιστον 6 μήνες.. Μπράβο για το θέμα που επέλεξες και δεν προτίμησες κάτι ανούσιο, χιλιογραμμένο ή ξεπερασμένο. Ανεξάρτητα από τον βαθμό, είμαι σίγουρη ότι θα σε βοηθήσει γενικότερα όλη αυτή η διαδικασία..
    Δεν είσαι καθόλου γκρινιάρα, νορμάλ που φαίνεται το άγχος σου. Εδώ έχω περισσότερο άγχος εγώ 32 χρονών (κοντά) γαϊδούρα με ένα πρόγραμμα σπουδών που κάνω για παιδαγωγική επάρκεια. Θα είμαι Κρήτη σε δέκα ημέρες, αλλά Ρέθυμνο γαμώτοοο! Θα χαιρόμουν πολύ αν ήμουν σε άλλο νομό να σε γνώριζα. Καλό κουράγιο κοπέλα μου όμορφη, είσαι ταλαντούχο πλάσμα (ασχολείσαι με τόσα και είσαι μόλις 21 χρονών!!) και θα τα καταφέρεις!! (>‿◠)✌

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τελειώσει αυτό το δίμηνο και δεν πειράζει όπως και να 'ναι η εργασία χαχχααχ (πως τα λέω, πως τα λέω)
      Αλήθεια;; Θα είσαι Ρέθυμνο; Κι εγώ θα ήθελα να σε γνωρίσω από κοντά! Αν καταφέρεις έστω και μια μέρα να είσαι Ηράκλειο, ενημέρωσε μεεε!!!
      Σου εύχομαι ό,τι καλύτερο και κάθε επιτυχία στις προσπάθειες σου! Φιλάκια

      Διαγραφή
    2. 1ον τι ηλικία ειναι αυτή βρε Γιώτα? Θα μας τρελάνεις εσυ στο τέλος. 2ον δεν χρειάζεται να αγχώνεσαι, αλλά αν τελοσπαντων γουστάρεις έτσι την ταλαιπώρια και θες οπωσδήποτε να γκρινιάξεις κάντο αν ειναι να γράψεις άριστα (αυστηρά μόνο αν είναι για άριστα ε μην τυραννάς κόσμο για μετριο βαθμό)
      3ον Χριστος Ανέστη αν και με καθυστέρηση αλλά πολυ πολύ εγκάρδια!
      4ον Συμβουλή. Το βασικό με την πτυχιακή (δεν εχω κάνει αλλά είμαι μεγαλύτερος οπότε τους μεγαλύτερους να τους ακους), είναι να γράψεις με την ψυχή σου για αυτό που γουστάρεις να κάνεις! Κάνε αυτό και θα πετύχεις! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
    3. Ααααα 5ον. Να ακούς και την Κατερίνα! χαχα!

      Διαγραφή
  2. μας κοτσάρισες ένα '' 20 '' και περιμένεις να σχολιασουμε;;;;;;;;;;;
    Αποχωρώ με την τρίχα κάγκελο απο τα νεύρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσε, και πρόσφατα μία φίλη μου μου λέει: "κοπελιά, 21 είσαι, μεγαλώνεις κι εσύ".
      Το '96 μ' έκανε η μάνα μου, εγώ φταίω;; χαχα
      (yoga και διαλογισμό για να χαλαρώσουν τα νεύρα :P)

      Διαγραφή
  3. Καλησπερα κύριοι και κυρίες,
    Μου χορηγεί δάνεια σε όποιον θέλει οικονομική βοήθεια. Πρόκειται για ένα δάνειο, μεταξύ κυρίως με όρους πολύ απλή, ακριβή και γρήγορη.
    Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: v.zacharias87@gmail.com
    Παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μου αν με χρειαστείς.
    Βέβαια: http://www.areas-bnk.com/devenez-client/
    Δάνειο χωρίς πρωτόκολλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή