«Μέσα στη θλίψη της απέραντης μετριότητας που μας πνίγει από παντού, παρηγοριέμαι ότι κάπου, σε κάποιο καμαράκι, κάποιοι πεισματάρηδες αγωνίζονται να εξουδετερώσουν τη φθορά».
Οδυσσέας Ελύτης

Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου 2023

Τομή.


Παράλληλες διαδρομές.

Ο ένας δίπλα στον άλλο.

Ξένος μέσα στους ξένους.

Προς την ίδια κατεύθυνση, αλλά μόνο ευθεία.

Βλέμμα ούτε δεξιά, ούτε αριστερά.

Γιατί να ρισκάρω;

Όχι.

Μόνο ευθεία. Με το βλέμμα ελαφρώς προς τα κάτω.

 

Φοβάμαι; Τι λες!

Δε φοβάμαι. Απλώς δε θέλω.

Κανείς να μην κοιτάξει μέσα στα μάτια μου.

Σε κανενός τα χέρια να μην ακουμπήσω την ψυχή μου.

 

Μα δεν τη βλέπεις αυτή την τομή;

Κάποτε ήταν ανοιχτή πληγή.

 

Όχι σου λέω, δε φοβάμαι. Απλώς δε θέλω.

Η πληγή μου άφησε σημάδι.

Τα ράμματα είναι εμφανή.

Δε μου χρειάζεται άλλη τομή.

 

Σταμάτα να λες ότι φοβάμαι.

Δε φοβάμαι που άφησα κάποιον να δει μέσα μου μετά από καιρό.

Δε φοβάμαι που ανοίχτηκα έστω και λίγο σε αυτόν.


Δε φοβάμαι.


Όχι, δε φοβάμαι.

Απλώς οι βαλίτσες μου είναι έτοιμες.

Τις παίρνω και φεύγω.

 

Φεύγω πριν αφεθώ.




Αυτή ήταν η συμμετοχή μου στο δρώμενο Μίνι Σκυτάλη #5 της Μαίρης μας με το blog ΓΗΙΝΗ ΜΑΤΙΑ.

Δείτε ΕΔΩ όλες τις πληροφορίες για το δρώμενο και φυσικά διαβάστε όλες τις συμμετοχές. 

Αξίζουν και με το παραπάνω το χρόνο μας!

23 σχόλια:

  1. Γιώτα μου, με συγκίνησες! Πάρα πολύ δυνατό. Όχι, ειλικρινά δεν περίμενα αυτή η εικόνα να βγάλει τόσα έντονα αντανακλαστικά συναισθημάτων και κρυμμένων βιωμάτων. Και έρχεσαι με τούτον εδώ τον ιδιότυπο διάλογο να μάς δώσεις τις μύχιες σκέψεις και επιλογές ενός ανθρώπου.

    "Σταμάτα να λες ότι φοβάμαι.

    Δε φοβάμαι που άφησα κάποιον να δει μέσα μου μετά από καιρό.

    Δε φοβάμαι που ανοίχτηκα έστω και λίγο σε αυτόν..."

    Αυτή εδώ η στροφή ήταν νομίζω η συναισθηματική κορύφωση.
    Χαίρομαι για σένα Γιώτα. Εξαιρετικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με συγκινείς Γιάννη με τα λόγια σου!
      Σε ευχαριστώ ειλικρινά!

      Διαγραφή
  2. Πολύ ωραίο Γιώτα μου. Μ'αρέσει που ''παίζει'' στο ποίημα το δεν φοβάμαι -δεν θέλω. Αλλά υπάρχει πληγή και....οι βαλίτσες έτοιμες από καιρό...φοβερά συναισθήματα βγάζουν οι στίχοι. Μου άρεσε η έμπνευση που σου έδωσε η εικόνα
    Μπράβο σου
    Καλή συνέχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πληγή πάντα θα υπάρχει, το θέμα είναι να βρίσκουμε τρόπους να την επουλώνουμε, όχι να παίρνουμε τις βαλίτσες μας και να φεύγουμε... από φόβο.

      Σε ευχαριστώ πολύ Άννα, να έχεις μία όμορφη μέρα!

      Διαγραφή
  3. Για όλους τους φόβους που κρύψαμε πίσω από ένα "δεν φοβάμαι" και για όλες τις τομές που χαράκωσαν το κορμί μας... είθε αυτές οι βαλίτσες να βρίσκουν πάντα το κουράγιο και να φεύγουν μακριά.
    Σκληρό και αληθινό, Γιώτα.
    Καλό βράδυ να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ας αφιερώσουμε τους υπέροχους στίχους σου, όχι σε όσους κατάφεραν παρά τον φόβο να ετοιμάσουν βαλίτσες και να φύγουν, αλλά σε όσους δεν τα κατάφεραν.
    Πολύ δυνατή νοηματικά και έντονη συναισθηματικά η συμμετοχή σου Γιώτα.
    Σε ενέπνευσε η εικόνα υπέροχα και μας χάρισες ένα πανέμορφο και δυνατό αποτέλεσμα.
    Σε ευχαριστούμε.
    Καλό ξημέρωμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρίνα, σε ευχαριστώ πολύ για τα λόγια σου... Καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  5. Πόσες φορές δεν ανοιχτήκαμε, πληγωθήκαμε, μετανιώσαμε ματωμένες ψυχές για το άνοιγμα μας, κι έπειτα χτίσαμε ένα τείχος και κλειστήκαμε από φόβο. Ωστόσο αρνιόμαστε να δούμε το φόβο μας αυτό! Πόσο όμορφα μας το χάρισες με τους στίχους σου Γιώτα μου! Υπέροχα σ' ευχαριστώ πολύ! Πολλά φιλιά κορίτσι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτή την περίοδο παρατηρώ πως όλο και περισσότεροι άνθρωποι κλείνονται στον εαυτό τους. Μην πληγωθούν. Μη δεθούν.
      Σε ευχαριστώ πολύ Μαίρη για τα λόγια σου και για το έναυσμα που μας δίνεις για να γράφουμε!

      Διαγραφή
  6. Μου αρέσει πολύ η πρόσκληση της σκυτάλης από την Μαίρη Γιώτα μου, για αυτήν την διαφορετική ματιά που εμπνέεται ο καθείς που την βλέπει και εκεί είναι το ενδιαφέρον πως μπορείς να σκεφτείς χίλιους τρόπους να εκφραστείς.
    Και εσύ βρήκες τον δικό σου ποιητικό λόγο, να μας κάνεις κοινωνούς στο δικό σου συναίσθημα που ένιωσες βλέποντας την εικόνα αυτή.
    Μου άρεσε πολύ η δική σου οπτική και η συμμετοχή σου Γιώτα μου.
    Καλή εβδομάδα σου εύχομαι με ότι κάνεις να περνάς όμορφα φιλιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι όντως πολύ ενδιαφέρον να βλέπεις πώς η ίδια εικόνα μπορεί να "γεννήσει" διαφορετικές σκέψεις στον καθένα.

      Σε ευχαριστώ πολύ Ρούλα μου! Καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  7. Όμορφη γραφή! Στοχεύει στη καρδιά, δείχνει αποφασιστικότητα, ότι πια έχεις πάρει τις αμετάκλητες αποφάσεις σου, Με λόγο κοφτό, που δεν αφήνει περιθώρια για παρανοήσεις.
    Καλή μέρα να έχεις, Γιώτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Βασίλη για το σχόλιο σου... Καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  8. Ξεχωριστή η ΄εμπνευσή σου Γιώτα μου, οι φόβοι μας, οι τομές, οι πληγές, τα θέλω....η δύναμη να ξορκίσουμε τους φόβους μας και να επουλώσουμε τα τραύματα.....να ετοιμάσουμε τις βαλίτσες, να αφήσουμε πίσω το νοσηρό παρελθόν και να κάνουμε νέα αρχή....Μου άρεσε πολύ το στυλ της γραφής και η δύναμη των στίχων σου.... Φιλιά,,,,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το νοσηρό παρελθόν ναι, να μείνει πίσω. Όχι όμως και οι νέες ευκαιρίες.
      Σε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο σου... Να έχεις μία όμορφη μέρα!

      Διαγραφή
  9. Έχει πολύ ενδιαφέρον το πώς "διαβάζει" καθένας από εμάς την ίδια φωτογραφία. Η δική σου ματιά τύπου "παράλληλα, περπατάμε παράλληλα", έχει εξίσου το ενδιαφέρον της ακόμα και σημειολογικά, τόσες ψυχές εκεί έξω, κι ενδέχεται να μην συναντηθούν οι αύρες μας ποτέ.. Γιωτουλίνι μου, πάντα ψαγμένος ο τρόπος που γράφεις! Καλό σου τριήμερο! 🦋🎀💕

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό ακριβώς το τραγούδι σκέφτηκα όταν ξεκινούσα να γράφω, αλλά είπα να μην το ρίξω στο Νότη χαχαχ
      Σε ευχαριστώ πολύ Πέτρα μου, φιλάκια!

      Διαγραφή
  10. Με κάλυψες με αυτό σου το ποίημα , Γιώτα μου!
    Ένα από τα ρήματα που δεν έχω στο λεξιλόγιο μου είναι το φοβάμαι.
    Δεν πρέπει να υπάρχει φόβος στις σχέσεις των ανθρώπων, αλλιώς τη βαλίτσα μιυ και δρόμο.
    Συγχαρητήρια για την συμμετοχή σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ρένα μου!!
      Η αλήθεια είναι πως οι άνθρωποι από φόβους (συναισθηματικούς), έχουμε πολλούς και νιώθω ότι μετά τον κορωνοϊό αυτοί αυξήθηκαν. Μακάρι να τους ξορκίσουμε!

      Διαγραφή
  11. Δυστυχώς οι άνθρωποι φοβούνται διαρκώς .Μακάρι να μπορούσαμε να μην αισθανόμαστε τον φόβο αλλά υπαρχει πάντα και υπάρχουν στιγμές που δεν αφήνει να προχωρήσεις.
    Πρέπει όμως να προχωράμε και να αφήνουμε τις άσχημες στιγμές πίσω.
    Συγχαρητήρια για την συμμετοχή σου δημιουργεί έντονα συναισθήματα που όλοι μας έχουμε βιώσει σε σχέσεις.
    Καλή συνέχεια σε ό,τι κανείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι της άποψης ότι καλά κάνουμε και έχουμε φόβους για να μαθαίνουμε να τους αντιμετωπίζουμε και να εξελισσόμαστε. Με την προϋπόθεση, όμως, ότι μπαίνουμε σε αυτή τη διαδικασία αντιμετώπισης, κάτι που ειδικά το τελευταίο διάστημα πάει... πολύ στραβά δυστυχώς.
      Σε ευχαριστώ Μαρία για το όμορφο σχόλιο σου!

      Διαγραφή
  12. Θέλω να ευχαριστήσω τη Δρ Έλεν που έφερε πίσω την αγαπημένη μου με τα ξόρκια της αγάπης της. Ο Μουρσέλι με χώρισε πριν από τέσσερις μήνες χωρίς λόγο, προσπάθησα να τον συζητήσω, αλλά με έκλεισε τελείως. Τον αγαπούσα τόσο πολύ που δεν μπορούσα να κάνω τίποτα καθώς έφευγε, έκλαψα και έγινα σκιά του εαυτού μου. Αλλά όλα άλλαξαν πριν από δύο εβδομάδες, όταν είδα ένα σχόλιο σχετικά με το πώς η Δρ Έλεν βοηθά τους ανθρώπους με θέματα σχέσεων και γάμου, επικοινώνησα μαζί της και χαίρομαι που το έκανα γιατί τώρα ο φίλος μου επέστρεψε και με αγαπά ακόμα περισσότερο, υπόσχομαι ποτέ να με πληγώσει ξανά. Σας ευχαριστώ Dr Ellen για τη βοήθειά σας, είστε η καλύτερη. Για τους θεατές εκεί έξω που χρειάζονται βοήθεια για τη σχέση ή τον γάμο τους, σας αφήνω τα στοιχεία επικοινωνίας της Δρ Έλεν. Στείλτε email ellenspellcaster@gmail.com
    WhatsApp+2349074881619
    Η υπηρεσία του περιλαμβάνει επίσης
    1. Ξόρκια για να κερδίσετε το λαχείο
    2. Τα ξόρκια φέρνουν πίσω τον πρώην εραστή σου
    3. Ξόρκια για να σταματήσει το διαζύγιο
    4. Άμεση θεραπεία του HIV/AIDS
    5. Θεραπεία του καρκίνου
    6. Ξόρκια αγάπης
    7. Ξόρκια συμφιλίωσης
    8. ξόρκια τοκετού και λύσεις υπογονιμότητας
    9. Ξόρκια για την προστασία του κακού ματιού
    10. Ξόρκια θανάτου
    και τα λοιπά.
    Email: ellenspellcaster@gmail.com
    WhatsApp: +2349074881619

    ΑπάντησηΔιαγραφή