«Μέσα στη θλίψη της απέραντης μετριότητας που μας πνίγει από παντού, παρηγοριέμαι ότι κάπου, σε κάποιο καμαράκι, κάποιοι πεισματάρηδες αγωνίζονται να εξουδετερώσουν τη φθορά».
Οδυσσέας Ελύτης

Τρίτη 17 Ιανουαρίου 2017

Μπλε Δευτέρα;


(ο τίτλος αποτελεί προϊόν ανύπαρκτου χιούμορ)

Άλλη μία Δευτέρα ξημέρωσε, απ’ αυτές τις δύσκολες καθώς είχαμε συνηθίσει την… ξεκούραση του Σαββατοκύριακου και ερχόμαστε πάλι αντιμέτωποι με την άγρια καθημερινότητά μας. Το ξυπνητήρι ξαναχτυπάει μανιωδώς προσπαθώντας να σε ξυπνήσει, το πάπλωμα σε έχει κουκουλώσει, αλλά σηκώνεσαι με τα μούτρα μέχρι το πάτωμα γιατί οι υποχρεώσεις σε καλούν.

Δευτέρα λοιπόν… αλλά όχι η οποιαδήποτε Δευτέρα, καθώς λένε πως εκείνη η μέρα είναι η πιο μελαγχολική μέρα του χρόνου, σύμφωνα με μία επιστημονική μελέτη. Είναι η τρίτη Δευτέρα του Ιανουαρίου που σε κατακλύζουν, λέει, αρνητικά συναισθήματα, σκέφτεσαι τους στόχους που δεν έχεις πραγματοποιήσει και έτσι μελαγχολείς και άλλα πολλά που σε... ρίχνουν.

Σαν Blue Monday τη γνωρίζουμε όλοι αυτή τη μέρα γιατί… blue Monday είχαμε και στο χωριό μας. Το 2005 ήταν η πρώτη blue Monday και ακούγεται πολύ φυσιολογικό γιατί πριν από το 2005 ο κόσμος δεν είχε προβλήματα, δε μελαγχολούσε, δε σκεφτόταν τους στόχους του.

Εγώ εκείνη τη Δευτέρα ξύπνησα όπως και τις υπόλοιπες μέρες· με το ζόρι, αλλά ξύπνησα. Έκανα τις δουλειές μου, μίλησα με τους ανθρώπους μου, ήπια καφέ, νευρίασα, χαμογέλασα, δούλεψα, σκέφτηκα για τη ζωή μου. Το μεσημέρι γέλασα με τον εαυτό μου που δεν μπορούσα να προχωρήσω στο δρόμο απ’ τον πολύ αέρα και είχα το κεφάλι στραμμένο προς την αριστερή πλευρά για να μη χαλάσουν τα μαλλιά. Το απόγευμα βγήκα για ρεπορτάζ σε ένα πολύ ενδιαφέρον θέμα και το βράδυ είδα την "Ζωή του Πι" σκεπασμένη με μία κουβέρτα και μία αγκαλιά.

Άλλοι κοντινοί μου άνθρωποι την Blue Monday την πέρασαν διαβάζοντας για την εξεταστική τους και αγχωμένοι για το αν θα περάσουν τα μαθήματα. Εεεμ πέφτει και μέσα στην εξεταστική! Θέλουν δε θέλουν  οι φοιτητές θα μελαγχολούν. Άλλοι πάλι στεναχωρήθηκαν γιατί κάτι συνέβη στη ζωή τους ή στον περίγυρό τους. Υπάρχουν, στον αντίποδα, κι αυτοί που όλη μέρα ήταν μ' ένα χαμόγελο στο στόμα και στα μάτια. Ή εκείνοι που διαφορετικά ξεκίνησε η μέρα τους και διαφορετικά έκλεισε.

Μπορώ να γράφω για ώρες κατηγορίες ανθρώπων και την ψυχοσύνθεσή τους εκείνη τη μέρα, αλλά δε χρειάζεται.
Πάντα θα υπάρχουν μέρες πιο μελαγχολικές, πάντα θα υπάρχουν μέρες πιο χαρούμενες. Το θέμα είναι πώς τις ορίζουμε εμείς τις μέρες μας, Πόσο αφήνουμε μία αποτυχία να μας επηρεάσει. Και σας μιλάει αυτή που αραιά και που βγάζει τον εαυτό της άχρηστο.
Αλλά για πόσο θα κλαίμε τους ανεκπλήρωτους στόχους μας, μια ερωτική απογοήτευση, ένα λάθος στη δουλειά;  Αν αρκεί μόνο μία Blue Monday και την επόμενη μέρα να αρχίσουμε να το ζούμε λίγο και να κινητοποιούμαστε, τότε εντάξει... Σ' αυτή την περίπτωση ας τη δεχτούμε αυτή τη... "γιορτή".


Giwta Ar.. :**


9 σχόλια:

  1. Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω προς τι αυτή η εμμονή με συγκεκριμένες ημέρες. Από το πολύ πες-πες στο τέλος το πιστεύεις ότι δεν είσαι καλά. Για εμένα οι Δευτέρες, όλες οι Δευτέρες του χρόνου, παιδιόθεν, ήταν από τις αγαπημένες μου ημέρες. Και ακόμα νιώθω τεράστια χαρά όταν ξυπνάω τα πρωινά της Δευτέρας. Νιώθω πανέτοιμη να ξεκινήσω μία δημιουργική εβδομάδα (που δεν κλείνει κάπου, γιατί δουλεύω και Κυριακές, αλλά αυτό είναι το ωραίο πιστεύω), και να κάνω νέα πράγματα!
    Όσο για το αν κάποιοι την επόμενη μέρα αλλάξουν διάθεση...πιστεύω ότι κάποιος έχει τη διάθεση που έχει η νοοτροπία του, ό,τι κι αν σημαίνει αυτό!
    Αυτά Γιωτάκι μου, και μη σκέφτεσαι ούτε αραιά και πού κάτι αρνητικό για τον εαυτό σου! Σε φιλώ γλυκά, και σου εύχομαι να διατηρήσεις το χαμόγελό σου και τη θετική σου σκέψη και στάση! ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά, κι εμένα οι Δευτέρες δε μου έκαναν διαφορά από τις υπόλοιπες μέρες. Ούτε αγαπημένες μου ούτε οι χειρότερες μου. Το πρωινό ξύπνημα μόνο μου είναι υπερβολικά δύσκολο :P
      Σαφώς είναι τραγικό κάποιοι να στενοχωριούνται επειδή είναι η τρίτη βδομάδα του Ιανουαρίου. Υπάρχουν κι άλλες μέρες να στεναχωρηθείς, αλλά και να χαρείς να χαμογελάσεις να διασκεδάσεις, να κάνεις ακόμα και τη χειρότερη σου μέρα καλύτερη!
      Φιλιά πολλά αγαπημένη μου Αναστασία, σ' ευχαριστώ πάρα πολύ! Όλη μου την αγάπη στη γλυκιά σου οικογένεια!!!

      Διαγραφή
  2. Πόσο συμφωνώ μαζί σου! Άσε που τελικά όταν βάζουμε τέτοιες ταμπέλες είναι σαν να "εξαναγκάζουμε" τις μέρες μας να είναι αυτό ακριβώς που λένε οι ταμπέλες τους... Δεν υπάρχει λόγος, τις μέρες μας τις φτιάχνουμε εμείς! Και κάθε μία τους, κάτι έχει να μας διδάξει.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, θεωρώ λάθος να ονομάζουμε κάπως τις μέρες, πόσο μάλλον όταν αυτή η ονομασία παραπέμπει σε κάτι όχι και τόσο ευχάριστο. Άβυσσος το μυαλό του ανθρώπου :Ρ
      Φιλάκιααα

      Διαγραφή
  3. Άστα τα μαλλάκια σου ανακατεμένα, άστα να ανεμιζουνε στην τρελή νοτιαααα! Ασε ρε παιδί μου τον αέρα να σου προσδώσει ένα στυλ περίεργο!
    Η ζωή του Πι είναι πολύ ωραίο έργο και πρέπει επίσης να σου πως τις μέρες όπως λες και συ τις ορίζουμε εμεις και όχι τα ξενόφερτα ή μη, έθιμα!

    Υ.Γ. Ότι κάποια στιγμή θα δίναμε στην μιζέρια, τις στεναχώριες και στα άσχημα που περνάμε, το όνομα μιας μέρας, είναι κάτι που με ξεπερνάει! Να τρως καλά, να ντύνεσαι ακόμα καλύτερα (γιατί απ΄ότι είδα είχατε χιονιά και σεις εκεί) και να πίνεις το πρωί μόνο γαλλικό (άντε και καναν εσπρέσο). Ο nes δεν κάνει καλό! Κρατάει τα μούτρα στο πάτωμα!χαχα! Φιλιά Γιώτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μ' αρέσει το σχόλιο σου, έχει διάφορες παραμέτρους, ας το πάρω απ' την αρχή χαχχαχαχα

      Αρχικά, αν με δεις με μαλλί ανακατεμένο αφού πρώτα αυτό έχει ανεμίσει στην τρελή νοτιά... τρελή δε θα 'ναι μόνο η νοτιά!
      Το υπέροχο με τη Blue Monday είναι πως από το 2005 ισχύει, τι να πεις...

      Υ.Γ. Από φαγητό μη μου αγχώνεσαι, το φροντίζω ανελλιπώς χαχαχ
      Χιονιά ναι, είχαμε, αλλά ως γνωστόν εδώ είμαστε Κρήτη και σήμερα έχουμε 17 βαθμούς Κελσίου.
      Και nes? Ποιος πίνει nes? Μόνο ελληνικό Δανδάλη! Βαρύς, ασήκωτος και μυρωδάτος ( Όχι, όχι δεν παίρνω ποσοστά!)
      Φιλάκιααα, καλή μέρα να έχεις!

      Διαγραφή
  4. Αχ αυτές οι χαζο-επιστημονικές έρευνες έχουν κάψει πολλούς εγκεφάλους! ;) :P

    Καλά τα λες κοπελούδα μου όμορφη! Αυτό με το μαλλί τι θέμα χαχα (πως βρίσκεις τρόπο να μη χαλάει;; εμένα και με 5 μποφόρ γίνονται ας τα να πάνε!) Αυτά να αναλύσουμε χρήσιμα θέματα, τι να μας πουν οι Blue Mondays και οι Black Fridays??

    Σε φιλώ καλό σαββατοκύριακο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααααααχ Κατερίνααα, δεν έχω βρει τρόπο να μη χαλάνε. Και φαντάσου εμένα που έχω και αφέλειες... Σκέτη τρέλα! Να φτιάξουμε ένα σύλλογο ταλαιπωρημένων, απ' τον αέρα, γυναικών. Να γίνει μία πρόσπάθεια, κάτι :p
      Φιλιά πολλάαα

      Διαγραφή
  5. Καλησπερα κύριοι και κυρίες,
    Μου χορηγεί δάνεια σε όποιον θέλει οικονομική βοήθεια. Πρόκειται για ένα δάνειο, μεταξύ κυρίως με όρους πολύ απλή, ακριβή και γρήγορη.
    Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: v.zacharias87@gmail.com
    Παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μου αν με χρειαστείς.
    Βέβαια: http://www.areas-bnk.com/devenez-client/
    Δάνειο χωρίς πρωτόκολλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή